Cuneax Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hadde et spesielt triks på lur.Slik fikk Steve Jobs alltid viljen sin Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det enkle er ofte det beste... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det enkle er ofte det beste... Ikke om det enkle er å stole på overforenklede forklaringer... AtW 3 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hadde det vært det eneste han gjorde så hadde de han snakket med nok ikke trengt så mye hjelp av psykologer i Apple bare for å rydde opp etter disse "samtalene". Fyren hadde like mye empati som en gråstein. 7 Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ikke om det enkle er å stole på overforenklede forklaringer... AtW Så lenge det fungerer, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Så lenge det fungerer, hvorfor ikke? Nå er det en enkeltperson påstand at dette stirretrikset alltid fungerte, er det noen spesiell grunn til å tro at det er fakta? Egentlig ikke. Derfor er det antakelig en dårlig forklaring. AtW 6 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Det å stirre på folk vil av mange oppfattes som aggressivt. Siden kroppsspråket er sterkere enn det som sies så prøver han å skjule dette ved å si "Ikke vær redd", noe som er dobbelt kommunikasjon. Steve Jobs var egentlig emosjonelt ganske underutviklet i forhold til intelligensen. De fleste selverklærte guruer er egentlig ganske grunne. Husker jeg så en dokumentar om "Holy Men" som røyka gratis marihuana dagen lang. De ble også matet av andre hver dag i kulturen fordi de bytta disse tjenestene med å være ansvarlige for all synd. Jeg selger avlatsbrev om noen er interessert Endret 26. oktober 2013 av vidor 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Så han var altså en veldig god manipulator, Endret 26. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hadde det vært det eneste han gjorde så hadde de han snakket med nok ikke trengt så mye hjelp av psykologer i Apple bare for å rydde opp etter disse "samtalene". Beklager, men for å stille min nysjerrighet, har du noen kilder på dette? Prøvde å søke meg frem, men til inget hell. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Beklager, men for å stille min nysjerrighet, har du noen kilder på dette? Prøvde å søke meg frem, men til inget hell. Mulig du finner det i boka om han. Mener jeg så det i en dokumentar. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Mulig du finner det i boka om han. Mener jeg så det i en dokumentar. Skal se hva jeg finner. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Beklager, men for å stille min nysjerrighet, har du noen kilder på dette? Prøvde å søke meg frem, men til inget hell. Mulig du finner det i boka om han. Mener jeg så det i en dokumentar. Jeg har lest boka og det sto ikke noe om det. Høres mer ut som mediaoppspinn. Endret 26. oktober 2013 av ahpadt Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg har lest boka og det sto ikke noe om det. Jeg har ikke lest den selv, så derfor jeg tok forbehold og hadde dette som forslag. Det er ikke første gang en biografi pynter på sannheten i så fall. Det sies at historien er den versjonen av det som skjedde man er blitt enige om. Tror jeg så det i en ganske gammel dokumentar om han. Vet i alle fall at det er laget film om han senere hvor det ikke var med. Endret 26. oktober 2013 av vidor Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Det er jo bare å se hvordan han behandlet moren til ungen sin, så vet man at fyren var litt knapp på empati. Men han var flink til å generere massive overskudd for Apple. Endret 26. oktober 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Prøvde det på min ett år gamle nevø. Funka dårlig. It just don't work eller am I doing it wrong? 2 Lenke til kommentar
lakksen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Prøvde på bikkja til naboen,funka som fjell 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 De fleste selverklærte guruer er egentlig ganske grunne. For å gjøre det bra kan man ikke være venner med alle. Det er en kynisk måte å se på det, men personlig er jeg ikke uenig i metodene han brukte. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 For å gjøre det bra kan man ikke være venner med alle. Det er en kynisk måte å se på det, men personlig er jeg ikke uenig i metodene han brukte. Det er det som er problemet. De fleste ser seg blind på resultatene og glemmer hva som ligger bak. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 For å gjøre det bra kan man ikke være venner med alle. Det er en kynisk måte å se på det, men personlig er jeg ikke uenig i metodene han brukte. Ingen er venner med alle. Er det det dog sånn at større rasshøl er bedre sjefer? AtW 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg