Wackee Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Eg tippa 4-2 ved 0-1 ! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ma ser hvor forandret spillet blir bare Januzaj entrer banen. Helt villt. Han burde få spille fra start! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Evans.. hvordan kan du gi ballen vekk på den måten at this level? Seriøst.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 THIS!!! Dette har eg savna i heile sesongen. (Bank i bordet) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 SAY SHIT ABOUT EVRAS CROSSING FUCKEEEEEEEEEERS ROONEY ER SYK OG CHICHA I LOVE YOU FUCKING GET IIIIIIN!!!!! Håhåh, dagens beste post på diskusjon.no i dag. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 5 min ekstra. Er det Moyes-time eller hva haters? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Faen så tragisk at vi ikke gjør et eneste forsøk på å drepe kampen. Venter på utligningen nå. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Deilig med tre poeng ja. Til dykk som såg kampen i dag; korleis presterte spelarane? Korleis var Kagawa? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Deilig med tre poeng ja. Til dykk som såg kampen i dag; korleis presterte spelarane? Korleis var Kagawa? Blant de beste, spør du meg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det var egentlig ingen som var veldig overlegne idag. Kagawa var frisk, men fikk som resten av laget lite rom til å gjøre noe. Januzaj var også ganske frisk da han kom inn. Eller så var også Rooney ganske grei. Og forsvaret vårt gjør jo flere feil enn en kvinne som kjører bil ( ) Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 De Gea var god som vanlig og reddet oss ved flere anledninger i 1. omgang. Hele forsvarsrekka var vaklende og usikker. Rooney god som vanlig. Valencia god igjen. RvP så man ikke så mye til. Nani beviste nok en gang at han ikke hører hjemme på dette nivået, han er så latterlig å se på. Januzaj endret kampen. Kagawa ok, men ingen kjempekamp fra han heller. Carrick god. Cleverley ok. Dette var nok en ræv kamp fra United, men jeg klarer ikke å bry meg nå. Er bare glad for 3 poeng. Nani er absolutt spilleren jeg hater intenst i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg liker virkelig ikke Chica. Blir irritert hver gang han netter, somregel så er det matchgoal og på slutten av kampene.Men gratulerer med seier. God premierleague dag idag. Endret 26. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva skulle vi gjort uten David Moyes dere? høhø, ja, hva skulle vi? Hadde aldri vunnet denne kampen uten han. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva skulle vi gjort uten David Moyes dere? høhø, ja, hva skulle vi? Hadde aldri vunnet denne kampen uten han. Det seier litt om tilstanden når ein er frå seg av glede etter å ha slått dumpekandidaten Stoke med eitt mål på heimebane. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Grattis med tre poeng Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Hva skulle vi gjort uten David Moyes dere? høhø, ja, hva skulle vi? Hadde aldri vunnet denne kampen uten han. Vinne. Men seriøst, det blir nok bedre med noen bedre spillere i januar. Endret 26. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Gud som jeg gleder meg til alle Moyes-hatere må krype til korset. Skulle tro det var han som var ute på matta og spilte ræva. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå