Gå til innhold

Er det bare jeg som sympatiserer med den voldsdømte?


Anbefalte innlegg

PÅ hvilken måte er det hysterisk? Det er kun kvinner og feminister som kan slippe unna med dyreplageri.

 

Det er ikke menn som har fått det for seg at det er ok å avle innekatter for sitt eget egoistiske nærhetsbehov, og det er ikke rasjonelle og logiske resonnementer som taler for at det er ok å presse dyr inn i en folkemengde, men samtidig straffe de som forsvarer seg mot elendigheten som om de har drevet med bevist, grov mishandling og legemsbeskadigelse av et forsvarsløst dyr.

 

Jeg har ikke sagt noe om at det ikke bør være straffbart, jeg har påpekt de urimelige strafferammene.

Mener du at det var kvinner som begynte å bruke hester til å kontrollere opptøyer og oppløp?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du at det var kvinner som begynte å bruke hester til å kontrollere opptøyer og oppløp?

 

Det er kvinner som legitimerer all slags urettferdigheter og egoistisk faenskap kun fordi noen av de involverte er søte, sjarmerende eller at noen er ekle. Eksempelvis huskattens frihetsberøvelse, husedderkoppens utakknemlige mottagelse tross dens nytteverdi, hundeutstilling og forbruke av menn som insektsknusere, sneglespiddere, vepsebolutryddere, for ikke å glemme som kredittkort uten smertegrense. Man kan jo også referere tilbake til den gamle heksebrenningen som stort sett var iverksatt av disse kvinnene.

Endret av Kalkunkrøll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...