DanielP Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Lurte på om dere kunne gi meg tilbakemelding på siden min. Har "ingen" grafikk, bare ren koding, nesten iallefall. Så alt dere kan komme på. Fargevalg, vis dere ikke liker den hva farge synes dere jeg burde prøve osv. Har også ett problem med nyhetsscriptet som jeg ikke har fått fikset enda(Greier ikke å slette feilutlagte nyheter) HAr også ett annet problem. Sidene mine er PHP, men trodde det skulle kunne gå ann å validere HTMLen for det om Men klarer ikke dette, W3 finner ikke siden, må vel kanskje gå over til Xhtml. W3 finner CSSen min og den validerer. Så alle (utfyllende)forslag tas godt imot. Her er siden: http://home.no.net/danlinux Takker DanielP Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg sier bare at siden din er ræva vis man har 640*480 i oppløsning og 4 bit farger. Kan gi ordentlig respons når jeg har fiksa dette. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Haha, Alle sider er ræva i det oppsettet Men takker DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Flott layout, ryddig og fin! Litt mørk logo, litt lite farger, og bakgrunnen var litt for "sterk".. Sett ned opacity litt på den. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Har satt ned Opacityen til 82, den var på100 før, vet ikke om det hjalp, men viss ikke..fikser vi det bare litt til Men har dere noen forslag til farger? På siden altså? Bare fortsett å komme med forslag Takker DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det blei bedre, men fremdeles er bakgrunnen litt dominerande og ubehagelig å sjå på. Sett ned opacityen til 20, kanskje 30%. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe, sånn nå satt jeg den ned til 30, ble det bedre? Har dere andre forslag? Takker DanieleP Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skaff deg en ny logo. Det er mange her på forumet som lager logoer gratis, men ikke forvent deg noe. Folk har en tendens til å bli temmelig sure når du ber om ting gratis Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Viss noen kunne vært så grei, så hadde jeg satt stor pris på det Har veldig lite erfaring med Logoer, og ser at det er veldig mange talentfulle designere her. Takker veldig DanielP Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva synes dere nå da? Takker for all ris, ros og forslag DanielP Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kjempe fin side! Men du burdte fikse den ene tabellen til høyre, den er visst sklidd litt ut. Du burdte også gjøre om headeren slik at den er likt med tabellene. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Bruker ikke tabeller, stiller alt inn i CSS. Men jeg får ikke den til å stemme. Alt er likt, så alt skulle vert på linje. Noen som vet en løsning? DanielP P.S. Siden er ikke helt optimalisert for annet enn IE. For jeg har litt problemer med kodingen...Når den virker i IE virker den ikke i Andre, når den virker i andre(opera) vises den ikke skikkelig i IE. Men det skal fikses fortløpende Lenke til kommentar
IroX Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skaff deg en ny logo. Det er mange her på forumet som lager logoer gratis, men ikke forvent deg noe. Folk har en tendens til å bli temmelig sure når du ber om ting gratis det er helt korrekt! bare gå inn på Webdesign å så går du inn på Trenger hjelp til en logo!!! så kan du se hvor ille de tok det! jeg vill bare ha en logo, jeg sa ikke at de MÅTTE lage en til meg! men de flippet helt! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Irox: Det var ikke at du spurte om hjelp til Logo. Det var måten du spurte på. Det virket ikke som om du spurte på om de kanskje kunne laget en til deg,, men at du forventet at de skulle gjøre det. Så hadde du spurt på en skikkelig/høflig måte så hadde du fått bedre svar. DanielP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 det er helt korrekt!bare gå inn på Webdesign å så går du inn på Trenger hjelp til en logo!!! så kan du se hvor ille de tok det! jeg vill bare ha en logo, jeg sa ikke at de MÅTTE lage en til meg! men de flippet helt! Å si at vi flipper helt er urettferdig. Det vi vil frem til er at det er en del innlegg som faller under denne kategorien med en nokså arrogant tone. Og det synes ihverfall jeg blir helt feil når du skal be noen ukjente mennesker bruke en del av sin fritid. Ikke ta dette personlig IroX, du er ikke den første, og blir garantert ikke den siste. Men det er greit at du får en liten pekepinn på hvordan en skal gå frem for å få best mulig respons her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå