Gå til innhold

Enda en "Utstilling"

Anbefalte innlegg

Lurte på om dere kunne gi meg tilbakemelding på siden min. Har "ingen" grafikk, bare ren koding, nesten iallefall. Så alt dere kan komme på. Fargevalg, vis dere ikke liker den hva farge synes dere jeg burde prøve osv. Har også ett problem med nyhetsscriptet som jeg ikke har fått fikset enda(Greier ikke å slette feilutlagte nyheter)

HAr også ett annet problem. Sidene mine er PHP, men trodde det skulle kunne gå ann å validere HTMLen for det om :shrug: Men klarer ikke dette, W3 finner ikke siden, må vel kanskje gå over til Xhtml. W3 finner CSSen min og den validerer.

Så alle (utfyllende)forslag tas godt imot.

Her er siden: http://home.no.net/danlinux

Takker

DanielP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker ikke tabeller, stiller alt inn i CSS. Men jeg får ikke den til å stemme. Alt er likt, så alt skulle vert på linje.

Noen som vet en løsning?

DanielP

P.S. Siden er ikke helt optimalisert for annet enn IE. For jeg har litt problemer med kodingen...Når den virker i IE virker den ikke i Andre, når den virker i andre(opera) vises den ikke skikkelig i IE. Men det skal fikses fortløpende :D

Lenke til kommentar
Skaff deg en ny logo. Det er mange her på forumet som lager logoer gratis, men ikke forvent deg noe. Folk har en tendens til å bli temmelig sure når du ber om ting gratis :p

det er helt korrekt!

bare gå inn på Webdesign å så går du inn på Trenger hjelp til en logo!!!

så kan du se hvor ille de tok det!

jeg vill bare ha en logo, jeg sa ikke at de MÅTTE lage en til meg!

men de flippet helt!

Lenke til kommentar

Irox: Det var ikke at du spurte om hjelp til Logo. Det var måten du spurte på. Det virket ikke som om du spurte på om de kanskje kunne laget en til deg,, men at du forventet at de skulle gjøre det. Så hadde du spurt på en skikkelig/høflig måte så hadde du fått bedre svar.

DanielP

Lenke til kommentar
det er helt korrekt!

bare gå inn på Webdesign å så går du inn på Trenger hjelp til en logo!!!

så kan du se hvor ille de tok det!

jeg vill bare ha en logo, jeg sa ikke at de MÅTTE lage en til meg!

men de flippet helt!

Å si at vi flipper helt er urettferdig. Det vi vil frem til er at det er en del innlegg som faller under denne kategorien med en nokså arrogant tone. Og det synes ihverfall jeg blir helt feil når du skal be noen ukjente mennesker bruke en del av sin fritid. Ikke ta dette personlig IroX, du er ikke den første, og blir garantert ikke den siste. Men det er greit at du får en liten pekepinn på hvordan en skal gå frem for å få best mulig respons her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...