Bully! Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 I denne leken skal vi permutere bokstavene i et ord. http://no.wikipedia.org/wiki/Permutasjon Det er ikke lov å skrive opp en permutasjon som tidligere har vært skrevet. Den må da slettes. Skriv alltid ordet med store bokstaver. Ordet er: EKSTRAVAGANT Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Riktig. Gleder meg til vi får ramset opp alle... KESTRAVAGATN Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 GANTATSKEVAROg etter alle mulighetene er brukt opp?! Finne nytt ord da?! BTW: Tror ikke vi klarer dette ordet engang, siden man må alltid bla tilbake, tenk når det bare er 4-5 muligheter igjen, er jo umulig finne ut hvilken det kan være Xp Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg trodde først man skulle permutere ordet for å finne flere ord med de samme bokstavene. Skal dere sitte og liste opp alle måtene man kan organisere 12 bokstaver på? Det blir altså 12! = 479,001,600 kombinasjoner... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg trodde først man skulle permutere ordet for å finne flere ord med de samme bokstavene. Skal dere sitte og liste opp alle måtene man kan organisere 12 bokstaver på? Det blir altså 12! = 479,001,600 kombinasjoner... Er ikke det litt morrosamt da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skjønner ikke helt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå