Aeyoun Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Microsoft Store var utsolgt for Surface 2 tilbehør allerede før de begynte å selge produktene. Finnes det en annen butikk i Norge som selger ARC Touch Mouse Surface Edition? Jeg finner den ikke engang på Amazon eller NewEgg. Om jeg fikk med meg pressekonferansen riktig skulle den være i salg allerede nå. Forskjellen på Surface Edition og den tidligere utgaven er at Surface edn. bruker Bluetooth istedenfor USB-mottaker. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Det er fremdeles ingen her i landet som selger den. https://prisguiden.no/produkt/microsoft-arc-touch-mouse-surface-edition-196480 Endret 26. november 2013 av Aeyoun Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg etterlyste den i surface-tråden uten respons. Kjøpte den hos walmart med levering til jetcarrier. 70 dollar + norsk moms samt jetcarrier. Kongemus. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hva som er så spesielt med den? Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Hva som er så spesielt med den? BlueTooth 4.0 LET. Langvarig batteritid i godt design. Kan flatpakkes så passer veldig fint i en bag smamen med en laptop eller tablet. Endret 5. februar 2014 av Aeyoun Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Bare tre mnd. etter resten av lanseringslandene for Surface 2 får vi altså musen i den norske Microsoft-nettbutikken. Må si Microsoft imponerer stort på produktlanseringsfronten om dagen. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Musa anbefales virkelig, min er 2,5 mnd. gammel... Obama ordnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå