Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hodetelefoner med vibrasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som det har dabbet veldig av med vibrasjon i headset ja, finner lite altså..

Ser for meg noen lukkede, som er myke å gode å ha på (round ear egner seg kansje best da?)

Er egentlig veldig lite kresen når det kommer til lydkvalitet, men må si at jeg digget den ekstra dype "bassen" som vibrasjonen gav.

Ser for meg å bruke mellom 100-1500kr? Frykter jeg kan finne på å smadre dem og i gulvet så vil ikke bruke en formue :p

Lenke til kommentar

Virker som det har dabbet veldig av med vibrasjon i headset ja, finner lite altså..

Ser for meg noen lukkede, som er myke å gode å ha på (round ear egner seg kansje best da?)

Er egentlig veldig lite kresen når det kommer til lydkvalitet, men må si at jeg digget den ekstra dype "bassen" som vibrasjonen gav.

Ser for meg å bruke mellom 100-1500kr? Frykter jeg kan finne på å smadre dem og i gulvet så vil ikke bruke en formue :p

Beyerdynamic dt770 har god bass, og velour-putene er deilige.. :dribble:

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Du trenger ikke det, de funker fint med f.eks. Samsung Galaxy S3, men de blir mye bedre med en forsterker/dac som Fiio E07K eller Fiio E17.

Nå finnes DT770en i 32 ohm , 80 ohm og 250 ohm . Lykke til med å drive 250en med S3en :) 80 ohmen går vel san noenlunde med tanke på db følsomheten , men vil bli i meste laget for dårligere kilder. Derfor mener jeg 32 ohms versionen er det beste valget her uansett.

Lenke til kommentar

kommer helt ann på hvilket lydkort du har det. Noen PCer har gode interne lydkort , andre har dårlige , selv dårligere enn det som står i mange mobiltelefoner. Vanskelig spørsmål å svare på ettersom jeg ikke har info rundt dette. Imo. er forskjellen fra 32 til 80 ohmen så liten at det ikke er verdt rissikoen dersom du er usikker på om du har utstyr som kan drive de optimalt .

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...