AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei Er ei lesbisk jente på 19 år. Opplevde stadig da jeg gikk på skolen at andre lesbiske så på meg. LItt stirring. Jeg tenkte at dette var fordi de lurte på om jeg var lesbisk. Og noen ganger tenkte jeg de kanskje var interesserte?Hetero mennesker stirrer vel ikke så mange ganger på en person hvis de ikke er interesserte? De holder vel ikke øye med en så mange ganger? Er det annerledes hvis man er interessert i samme kjønn? Så en lesbisk ei på butikken i stad. Jeg syens hun var litt fin så jeg så litt på henne, men hun så glimta bare bort på meg. Det var dette som fikk meg til å tenke. Kan de være at de andre jentene som har sett på meg faktisk har vært litt interesserte å ikke bare har lurt på min legning?De så på meg alle åra på vgs. Ikke hver gang jeg møtte de, men ofte la jeg merke til stirring, eller at de holdt øye med meg.Så en av de som jeg ikke har sett på 1 år på 17 mai. Ble stirra ned da å . Er som oftest lagt blikkontakt. Andre skeive som jeg kjenner stirrer ikke på meg.Ble surrete dette. Jeg skylde rpå klokka Takk for svar Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 ***Ikke TS*** Helt umulig å si sikkert, noen stirrer bare på folk, men selv prøver jeg å stirre litt ekstra på folk jeg liker, for å se om det blir noe øyekontakt hvis de ser meg stirre. Kan bli litt awkward, men noen ganger fungerer det også ved at de føler jeg er interessert. Men ser du spesiell ut? Har du sær klesstil eller noe slikt? Anonymous poster hash: 21fe6...f4f 1 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Hei hei Vansklig å si dette. Jeg vil tro kanskje det er litt begge deler. Noen er nok nysgjerrige, mens andre vil kanskje ha en respons å det er derfor de ser på deg? Vi flørter ofte ved å ta bruke blikket våres Endret 25. oktober 2013 av -Twix- Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei. TS her Jeg er veldig maskulin i klesveien, men det er jo mange skeive som er det. Alltid gått i gutteklær, og har kort hår. Hvis jeg skilller meg ut så er det dette, men som sagt så er det flere som ser ut som meg. Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Alså, tviler på at homofile skiller seg noe mer ut i oppførselen sånn sett, dog har jeg ingen venner (som jeg vet om) er homofile og har lite erfaring med det på egenhånd (ingen) annen ett di som har tatt kontakt med meg (til sin store skuffelse) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Vel, det kan jo hende de stirrer fordi de faktisk er usikre på om du er gutt eller jente. Har tatt meg selv i gjøre det flere ganger. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Vel, det kan jo hende de stirrer fordi de faktisk er usikre på om du er gutt eller jente. Har tatt meg selv i gjøre det flere ganger. Ts her Ja, godt mulig det er grunnen til stirringen. Kan jo forklare en del det. Nå har jeg pupper som synes, .men blir fortsatt tatt for å være gutt av fremmede. Jeg har ikke noen problemer med se om folk er gutt eller jente. Dette kan jo være fordi mange tar feil av mitt kjønn, så jeg er mye flinkere til å se andre som er i samme situasjon. Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvordan ser du på avstand at de er lesber? 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 På samme måte som folk flest spotter homofile, noe liker og skal på død og liv skille seg ut. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei Er ei lesbisk jente på 19 år. Opplevde stadig da jeg gikk på skolen at andre lesbiske så på meg. LItt stirring. Jeg tenkte at dette var fordi de lurte på om jeg var lesbisk. Og noen ganger tenkte jeg de kanskje var interesserte? Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Du er bare innbilsk og overreagerer i forhold til dette at du er lesbisk. Statistisk er det vel slik at rundt 1% er lesbiske/homofile, at det skal være så mange andre enn deg på skolen din som er det er lite sannsynlig. Du innbiller deg at de er lesbiske, og du innbiller deg at de ser mere på deg enn de gjør på alle andre. Slapp av litt Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ellers så ser rett og slett folk på deg fordi du ser rar ut, jeg tar meg selv litt for ofte i å se på folk som ser helt latterlig ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Du er bare innbilsk og overreagerer i forhold til dette at du er lesbisk. Statistisk er det vel slik at rundt 1% er lesbiske/homofile, at det skal være så mange andre enn deg på skolen din som er det er lite sannsynlig. Du innbiller deg at de er lesbiske, og du innbiller deg at de ser mere på deg enn de gjør på alle andre. Slapp av litt Var over 1000 elever på min skole, og jeg vet at de som "glodde" var lesbiske rett og slett fordi de var så åpne om det. Så nei, det er ikke innbilling. Lang flere enn du tror er skeive. Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Ellers så ser rett og slett folk på deg fordi du ser rar ut, jeg tar meg selv litt for ofte i å se på folk som ser helt latterlig ut. Hehe, ser ganske så normal ut Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Ellers så ser rett og slett folk på deg fordi du ser rar ut, jeg tar meg selv litt for ofte i å se på folk som ser helt latterlig ut. Hehe, ser ganske så normal ut Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Var over 1000 elever på min skole, og jeg vet at de som "glodde" var lesbiske rett og slett fordi de var så åpne om det. Så nei, det er ikke innbilling. Lang flere enn du tror er skeive. Nei, akkurat så mange som eg tror er lesbiske/homofile, for eg har lest statistikker. Det er forsket på dette også veit du Det eg oppfatter fra deg er at du synest du er veldig spesiell som er lesbisk. Det er du ikkje. Ikkje mere enn alle andre mennesker. Alle mennesker er unike, spesielle og verdifulle, både lesbiske/homofile og heterofile. Det er ikkje seksuell legning som betyr noe. Som sagt, slapp av og ta det med ro Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Nei, akkurat så mange som eg tror er lesbiske/homofile, for eg har lest statistikker. Det er forsket på dette også veit du Det eg oppfatter fra deg er at du synest du er veldig spesiell som er lesbisk. Det er du ikkje. Ikkje mere enn alle andre mennesker. Alle mennesker er unike, spesielle og verdifulle, både lesbiske/homofile og heterofile. Det er ikkje seksuell legning som betyr noe. Som sagt, slapp av og ta det med ro Du har missforstått meg. Jeg synes ikke jeg er spesiell. Tvert i mot. Jeg er bare nysgjerrig på om de lurer på om jeg er skeiv, eller om de er interesserte i meg. Dette gjelder ikke alle skeive på skolen. Aner ikke hvor mange som var det, men jeg tok ofte noen av de å stirre på meg. Noen ganger la de ikke merke til meg, andre ganger stirret de litt. Hentet fra llh. "Det antas a ca 3-5% av befolkningen er lesbiske, homofile eller bifile. Det betyr i praksis at ca 150 000 - 250 000 av Norges befolkning er homofile, lesbiske, eller bifile. Altså så mange som 1 av 20." http://www.llh.no/nor/homofil/ Sliter litt med lavt selvbildet grunnet mange tanker, så jeg tenker ikke for høyt om meg selv. Hadde ikke så lavt selvbildet før, men har blitt litt dårligigere det siste året pga forskjellige hendelser. Er noen år siden jeg var ferdig på skolen, så disse personene går ikke der lenger, men hun ene så meg i byen for noen mnd siden. La godt merke til det da hun stirret, så stirret tilbake. Jeg er ikke noe flink på sjekking. Synes det er vanskligere når jeg er lesbisk, fordi jeg blir ofte forvirret om folk lurer på hva slags kjønn jeg er og det er derfor de stirrer, eller om de lurer på hva min legning er eller om de er interesserte. Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Du så en lesbisk på butikken? Hadde hun skiltet eller t skjorten som "i hate the cock but love the muff"? Lurer fælt på hvordan du vet at alle disse personene er lesbisk bare fordi de ha kastet et blikk i din retning. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Du så en lesbisk på butikken? Hadde hun skiltet eller t skjorten som "i hate the cock but love the muff"? Lurer fælt på hvordan du vet at alle disse personene er lesbisk bare fordi de ha kastet et blikk i din retning. Jeg vet at disse personene er lesbiske fordi de er åpene om det. Dette skrev jeg jo i sted. De har hatt flere jentekjærester over årene. I tillegg er de på gaysir. ( Det homonettstedet) Derfor vet jeg det. Ellers så kan man jo ikke vite det sikkert, bare hvis de forteller at de er det. Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Okidoki Viste ikke du hadde stålkontroll over alle lesbiske uansett om du så de kjapt på skole eller butikk Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Leser du innleggene mine i det hele tatt?Det går ikke ann å vite hvem som er det, men disse personene jeg snakker om er åpene om det. Det er ikke noe jeg ser, men jeg vet hvem disse personene er og jeg vet at de er lesbiske fordi de sier det selv, og fordi det står at de er det på gaysir. Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hun i butikken også? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jupp Men skjønner godt at du lurte. Hørtes litt selvsikker ut, det er det ikke meningen å gjøre Ja, også hun i butikken. Vet godt hvem hun er fordi hun bare er et par år eldre enn meg Etter å postet på forumet, å lest svarene deres, har jeg kommet frem til at det ikke er noe sikkert svar på dette. Å at jeg egentlig bare må prøve å slå meg til ro, med at jeg ikke kan få svar på dette uten å spørre disse jentene.Jeg er egentlig ikke glad for å bli satt i bås, så for meg så hadde det vært bedre hvis man ikke hadde navn på legninger. Har skrevet ordet "lesbisk" mange ganger i innleggene mine fordi det var enklest å gjøre det slik. Jeg tenker egentlig ikke over hva folk er. Så lenge de har det bra så klager ikke jeg Takk for all hjelp Anonymous poster hash: 7d03c...6e0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå