Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Små smerter i høyre arm som av og til utstråler til hånden

xMeno

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg merket for noen dager siden at jeg fikk små smerter i høyre arm. Smertene er helt oppe i armen, men utstråler seg noen ganger lenger nedover til hånden. Noen som har en ide hva det kan være? Har jeg glemt noe informasjon, bare si ifra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du skadet deg i det siste? :)

Nei :)

Alder? Yrke? Smerter ved spesielle aktiviteter? Muskel-, skjelett- eller nervesmerter (stikkende, ulmende, pulserende)?

Hvordan kvitter du deg med smerten, f.eks beveger armen, holder høyt?

Er 17 år. Smerten kommer av og til uten videre og den forsvinner bare plutselig.

EDIT: Det er pulserende smerte. Litt vanskelig å forklare.

Endret av xMeno
Lenke til kommentar

Jeg tror at du skal vente å se :) Jeg har slike smerter som kan komme og gå hele tiden. Noen ganger har jeg vondt i en arm og andre ganger kan det være ett ben. Så dermed så tror jeg ikke at du skal bekymre deg over dette. Vent noen dager slik at du får se hvordan det hele utarter seg :)

Lenke til kommentar

Dette dreier seg sannsynlig ikke om noe alvorlig. Jeg ville ha ventet i et par uker. Dersom det blir verre, må du oppsøke legen.

Kan ikke være mer enig. Jeg har slik stadig vekk og som oftest så går det over i løpet av noen dager. Jeg har ikke en gang giddi å finne ut hva det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...