xMeno Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei.Jeg merket for noen dager siden at jeg fikk små smerter i høyre arm. Smertene er helt oppe i armen, men utstråler seg noen ganger lenger nedover til hånden. Noen som har en ide hva det kan være? Har jeg glemt noe informasjon, bare si ifra Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har du skadet deg i det siste? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Alder? Yrke? Smerter ved spesielle aktiviteter? Muskel-, skjelett- eller nervesmerter (stikkende, ulmende, pulserende)? Hvordan kvitter du deg med smerten, f.eks beveger armen, holder høyt? 1 Lenke til kommentar
xMeno Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Har du skadet deg i det siste? Nei Alder? Yrke? Smerter ved spesielle aktiviteter? Muskel-, skjelett- eller nervesmerter (stikkende, ulmende, pulserende)? Hvordan kvitter du deg med smerten, f.eks beveger armen, holder høyt? Er 17 år. Smerten kommer av og til uten videre og den forsvinner bare plutselig. EDIT: Det er pulserende smerte. Litt vanskelig å forklare. Endret 26. oktober 2013 av xMeno Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror at du skal vente å se Jeg har slike smerter som kan komme og gå hele tiden. Noen ganger har jeg vondt i en arm og andre ganger kan det være ett ben. Så dermed så tror jeg ikke at du skal bekymre deg over dette. Vent noen dager slik at du får se hvordan det hele utarter seg Lenke til kommentar
xMeno Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Høres bra ut Burde jeg oppsøke lege hvis det ikke stopper? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Spørs hvordan smertene ut arter seg. Vent å se så kommer du tilbake med en oppdatering så får vi vurdere da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Sitter du mye foran pc'en? Jeg har lignende smerter pga musearm. Lenke til kommentar
xMeno Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Sitter du mye foran pc'en? Jeg har lignende smerter pga musearm. Jeg sitter en del på pcen, men jeg bruker musa på venstre hånd + jeg har arm støtte. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Da er det neppe noen sammenheng der. Du har vel sikkert noen nerver som er i klem elns. Lenke til kommentar
xMeno Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Da er det neppe noen sammenheng der. Du har vel sikkert noen nerver som er i klem elns. Hva kan forårsake det? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dette dreier seg sannsynlig ikke om noe alvorlig. Jeg ville ha ventet i et par uker. Dersom det blir verre, må du oppsøke legen. Lenke til kommentar
Militant Bærplukker Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Greide ikke dy meg. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dette dreier seg sannsynlig ikke om noe alvorlig. Jeg ville ha ventet i et par uker. Dersom det blir verre, må du oppsøke legen. Kan ikke være mer enig. Jeg har slik stadig vekk og som oftest så går det over i løpet av noen dager. Jeg har ikke en gang giddi å finne ut hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå