Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskeligheter for å få kjæreste (er mann)

Anbefalte innlegg

Hei,

har litt vanskeligheter for å få kjæreste og er nå 21 år uten å noen gang vert i et forhold. Driver ikke på å dater, men har tenkt å kanskje prøve å finne noen jeg liker og spør. Har slitt en del med angst, men har blitt mye bedre av det og har derfor fått bedre selvtillit. Men det er selvsagt litt igjen av dette. Tror ikke jeg direkte er stygg, men tror ikke jeg vil trekke noen sjel med fysikken min. Er universitetstudent og har framtiden fremfor meg tror jeg. Så kommer spørsmålet:

Hva finner dere jenter attraktivt eller uattraktivt i en mann. Ikke nevn det helt selvsagte, slik som at han er kjekk, sosiabel og har høy selvtillit. Er dette jeg har nevnt gjort meg helt uaktuell for mange kvinner?

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynte å chatte med dem på mobil jeg, og snakka for det meste aldri om meg selv, men om deres hobbyer, opptrer som en "gentleman" og det går nok bra ;) Min metode, som gjorde at jeg fikk 2 damer etter meg :p Og det anbefales ikke! Off. Såre den ene for du vil være med den andre.

Endret av MHeien
Lenke til kommentar

Dette handler vel mindre om jenter enn det å flytte grenser. Du må tørre å være sosial rett og slett. Og det gjør man ikke på en dag. Sett deg små delmål. Flytt grensen gradvis. Slik at du gradvis tørr å gjøre mer etterhvert. Får du prestasjonsangst ved å snakke med jenter så går du ikke etter de du helst vil ha først. Kan være greit å øve opp sosiale ferdigheter på noen du føler deg mer komfortabel med.

Så som sakt, finn ut hvor du er og flytt deg ett hakk om gangen. Når det har gått en stund finner du deg til rette og dermed har du satt scenen for at den rette skal finne deg. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Man ser vel alltid litt på utseendet, men er mange faktorer som spiller inn her. Sjarm gjør mye, glimt i øyet, humor. Ikke dumt å kunne prate sammen. Kjemi er viktig. Pene øyne og et fint smil er ikke dumt. Bør kunne å lytte så vel som å prate ;).

En pen person blir mindre pen av dårlig personlighet f.eks.

Lenke til kommentar

Utseendemessig kan man gjøre ganske mye: Trimme skjegget, øyenbryn og smøre huden så den ikke blir tørr nå på vinterstid. Hvis du ikke er sånn veldig kjekk så kan du hente mye på en digg kropp. Tren tung styrketrening, spis jevnt over sunt og du vil merke at selvtilliten får en skikkelig boost i tillegg til at du vil få fysikken du ikke hadde :)

Når jeg melder med en gutt synes jeg det er litt turn-off hvis han har veldig mange skrive feil og sånn (if you get me) fordi det ofte kan si noe om guttens måte å anvende sin intelligens på, men det finnes unntak som lese - og skrivevansker.

Siden jeg personlig er ganske glad i å tulle og er flittig bruker av ironi så er det flott med en fyr som kan sende noen kjappe replikker tilbake og som synes å forstå min humor. Finner jeg en sånn så spiller det ingen rolle hvordan han ser ut eller er, for det er nesten dette jeg setter høyest!

Og til slutt, selv om du er usikker så trenger du ikke informere den du holder på med om dine usikkerheter før dere kommer inn på det når dere er i et forhold. Det er lite som er mer turn-off enn å få høre at gutten du holder på med er "usikker på tissen sin fordi den er skjev" eller "på kroppen sin fordi man har noen kilo for mye". Ingen legger merke til det med mindre du gjør noen oppmerksom på det. Kjærlighet gjør blind'

Lenke til kommentar

Først vil jeg påpeke at jeg har sterk sosial angst sånn at ingen tror jeg er alt for høy på meg selv.

Jeg kjører en stil der jeg egentlig ikke er meg selv i begynnelsen. Gir uttrykk for å være dummere enn jeg er, og tøffere. Jenter elsker tøffinger. Jeg er ofte litt frekk og ufølsom samtidig som jeg er stikk motsatt. Jeg har erfart at det beste du kan gjøre er å ikke la damen vite helt hvor hun har deg etter du har klart å få henne interessert.

Men for all del. Når øyeblikket er der så må du være en myk fløtepus.

Dette funker som bare det for meg og jeg er ikke atletisk bygd eller noe,det har ingenting å si så lenge du har litt forskjellige skjorter og tar deg en dusj i ny og ne:p

og: hvis du er på fest; vet det kan være jævlig tungt, men gå inn i rommet med brystkassen først og håndhils på alle med selvsikkerhet. Sørg for å "overta rommet" fuck han blonde klysen som sitter godt plantet i sofaen med to babes allerede. Du er bedre enn han!

edit: og det med at to stk ikke funker? Det gir en jævlig boost av selvtillit og det du sitter igjen med hvis det går til helvete er erfaring. Du kan ikke få nok erfaring.

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

Blond klyse? Det hørtes ikke veldig attraktivt ut spør du meg ;)

Med fare for å høres veldig pretensiøs ut, så hadde ikke "dum" funket på meg. Jeg trenger noen jeg kan prate med og respektere intellektuelt. Det er ikke det at jeg tror jeg har en skithøy iq eller at jeg er ekstremt smart, men jeg liker å tro at jeg er normalt oppegående og uansett trenger jeg noen som ikke er dum som et brød. Er også litt morsomt om man har noenlunde like preferanserammer slik at man kan ta referanser etc ;). God allmennkunnskap skal man ikke kimse av ;)

Lenke til kommentar

Blond klyse var ment som den typiske "hvorfor velger de han og ikke meg?" Og "den skumle konkurrenten". Det er hvertfall sånn jeg kan se på mennesker i enkelte situasjoner jeg ikke er trygg på..

og med dum så tenker jeg ikke på mangel av intellekt, men mer tøysete, klovnete eller bare ikke ta deg selv så høytidelig rett og slett. Haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...