coMbster Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei, jeg får ikke sendt eller mottat mms, men det er verst at jeg ikke får mottatt. De legger seg i inboxen, men jeg får transfer failed når jeg åpner dem... Hva tror dere dette kan være? Jeg har kjørt ide datas MMS opsett men det hjelper ikke... Takk for alle svar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Var sånn på min også. Pleide å være ustabil, og enkelte ganger funket det som det skulle. Jeg prøvde å laste ned til det gikk. Det skal gå. Bare fortsett å prøve. Lenke til kommentar
coMbster Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Ok Skal prøve, men d tar jo sin tid før han sier Transfer failed... det står jo Downloading message i iallefall 1 minutt før han klikker... Får håpe det går etterhvert da Lenke til kommentar
coMbster Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Nope, funker ikke :( Andre forslag? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det var da rart syns jeg. Har du hatt problemer med det før? Du kan jo ta en titt på netcom sine sider hvis du har netcom og se om innstillingene stemmer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå