Ovidia2 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Autumn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Et usedvanlig vakkert bilde, med en beskjeden fargemetning som bidrar til en særpreget, malerisk og drømmeaktig stemning ! (Jeg tror at mange av mine drømmer har en slik fargetone ) Jeg synes bildet har ekstraordinære kvaliteter, og det fortjener utvilsomt en framtredende plass på en "rolig" vegg, - i stort format ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Å tusen takk Albert...dette tok jeg i dag i nærområdet...og jeg har nettopp kjøpt meg hus og tenker hva som skal henge over sofaen..kanskje det skal være dette? Så hyggelig du likte det.. ja det er så nydelige farger ute nå man får masse gratis God Helg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Å tusen takk Albert...dette tok jeg i dag i nærområdet...og jeg har nettopp kjøpt meg hus og tenker hva som skal henge over sofaen..kanskje det skal være dette? Så hyggelig du likte det.. ja det er så nydelige farger ute nå man får masse gratis God Helg! Hilsen Tove Hei igjen, Ovidia2 / Tove. Riktig God Helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Å tusen takk Albert...dette tok jeg i dag i nærområdet...og jeg har nettopp kjøpt meg hus og tenker hva som skal henge over sofaen..kanskje det skal være dette? Så hyggelig du likte det.. ja det er så nydelige farger ute nå man får masse gratis God Helg! Hilsen Tove Hei igjen, Ovidia2 / Tove.Riktig God Helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert Andersson. THX Albert Vennlig Hilsen Tove Landberg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tror denne vil gjøre seg godt over sofaen på lerret. Artig å se hvor anderledes du har etterbehandlet bildet i forhold til min versjon. (Tove og jeg var ute å fotgraferte i dag og sitter med mange veldig like bilder - i hvertfall så lenge de er på brikka ...) 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Hihi ja vi fikk mye likt på brikkene våre i går Tom..koselig tur:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg