Gå til innhold

Autumn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Ovidia2.

Et usedvanlig vakkert bilde, med en beskjeden fargemetning som bidrar til en særpreget, malerisk og drømmeaktig stemning ! :)

(Jeg tror at mange av mine drømmer har en slik fargetone :))

Jeg synes bildet har ekstraordinære kvaliteter, og det fortjener utvilsomt en framtredende plass på en "rolig" vegg, -

i stort format ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Å tusen takk Albert...dette tok jeg i dag i nærområdet...og jeg har nettopp kjøpt meg hus og tenker hva som skal henge over sofaen..kanskje det skal være dette? Så hyggelig du likte det.. ja det er så nydelige farger ute nå man får masse gratis :) God Helg!

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Å tusen takk Albert...dette tok jeg i dag i nærområdet...og jeg har nettopp kjøpt meg hus og tenker hva som skal henge over sofaen..kanskje det skal være dette? Så hyggelig du likte det.. ja det er så nydelige farger ute nå man får masse gratis :) God Helg!

Hilsen Tove

Hei igjen, Ovidia2 / Tove.

Riktig God Helg til deg, også ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hilsen Tove

Hei igjen, Ovidia2 / Tove.

Riktig God Helg til deg, også ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

THX Albert :)

Vennlig Hilsen

Tove Landberg ;)

Lenke til kommentar

Tror denne vil gjøre seg godt over sofaen på lerret.

Artig å se hvor anderledes du har etterbehandlet bildet i forhold til min versjon.

(Tove og jeg var ute å fotgraferte i dag og sitter med mange veldig like bilder - i hvertfall så lenge de er på brikka ...)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...