siso Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Jeg har en Asus pc med Intel Atom CPU 330 (1,60 GHZ) og 2 MB minne. Jeg sliter veldig med å spille av stream i HD (f.eks Sumo) og det hakker når jeg kommer opp i 5000 Kbps. Lurer på om å bytte ut minnebrikken med f.eks 4 GB vil gi noen effekt på dette? Eller er prosessoren rett og slett for dårlig til å spille av i HD? Endret 25. oktober 2013 av Hårek Emnetittel Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Velkommen til forumet Det vil neppe hjelpe å øke fra 2 til 4 GB fordi det mest sannsynlig er prosessoren og den integrerte grafikkbrikken som er flaskehalsen. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tror ikke minnet er flaskehalsen, men du kan prøve å åpne oppgavebehandling (ctrl+shift+esc) og se hvor mye av minnet du bruker. Er du over 85-90% kan det påvirke ytelsen. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det forandrer ikke veldig mye under videoavspilling, men det skader absolutt ikke å sette i mer RAM, uansett. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hjelper ikke å sette inn mer minne når det gjelder video. Lagg under video er som oftest forårsaket av dårlig prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå