X_Z_E_R_O Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei, jeg lurte på om det bare er meg som ikke får media hint til å fungere lengere på netflix? Får bare denne meldingen nå når jeg prøver å logge meg på med media hint aktivert: Feil på nettstedet NetflixVi kunne ikke behandle forespørselen. Gå til startsiden til Netflix ved å klikke på knappen nedenfor. Lenke til kommentar
andresb Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Får samme dritten her Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Samme skjer med hola edit: Hvis jeg velger USA og UK som er tagget vpn så fungerer Hola Glede Endret 25. oktober 2013 av Flodec Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Media Hint funker fint her, det. Skal sies at jeg installerte det "manuelt" i Chrome da jeg ikke lenger fant det i webstore. Prøv eventuelt å logg inn uten, aktiver mediahint, trykk F5 og deretter se om det utgjør noen forskjell Lenke til kommentar
andresb Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Fikk det til å virke ved å slutte å bruke media hint og laste ned å bruke hola istede Valgte US vpn netflix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå