tettt Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei, vil gjerne ha noen innspill på hva jeg skal velge. Jeg trenger et nettbrett som skal brukes til jobb og undeholdning på fritiden. Jeg ønsker et nettbrett som støtter avtagbart tastatur. Ønsker ikke ipad, foretrekker android. Det bør ikke være for tungt, skal medbringes på jobbreiser. + for citrixstøtte (usikker om android fikser det?) Det skal primært brukes til tekstbehandling på reise, lese og skrive epost, med andre ord, enkle jobboppgaver. På fritiden vil det brukes til å se film på netflix og surfing. Jeg vil gjerne ha en størrelse på ca 10 tommer. Gjerne støtte for sd kort. Pris er jeg fleksibel på , men hadde tenkte meg ca 4-5000 max. Trenger ikke 3/4g, wifi holder lenge. Noen som vil anbefale noe? Setter stor pris på alle innspill. Har lest mye tester, men føler jeg ikke blir særlig klokere. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Høres jo ut som et brett med Windows 8 Pro er tingen for deg? 1 Lenke til kommentar
tettt Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) har du noen anbefalinger? Endret 25. oktober 2013 av tettt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Acer Iconia W510/Acer Iconia W511 Forskjellen er at 510 kun har wlan 1 Lenke til kommentar
tettt Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) ah, flott, skal sjekke den ut! edit: typo Endret 25. oktober 2013 av tettt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Veldig greit nettbrett, har det selv uten tastatur, men onboard tastaturet er så bra at det "nesten" er like raskt å skrive på. Ellers er det windows 8 kompatibel med alt mulig av "jobb" programmer som f.eks citrix. Det er jo den store fordelen med windows fremfor ios og androide. 1 Lenke til kommentar
tettt Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Veldig greit nettbrett, har det selv uten tastatur, men onboard tastaturet er så bra at det "nesten" er like raskt å skrive på. Ellers er det windows 8 kompatibel med alt mulig av "jobb" programmer som f.eks citrix. Det er jo den store fordelen med windows fremfor ios og androide. ok, hvordan er skjermen til å se film? bra innsynsvinkel? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 ok, hvordan er skjermen til å se film? bra innsynsvinkel? Særdeles bra innsynsvinkel. Når jeg svinder den ser jeg bildet like bra helt til jeg vipper 90grader og dermed selvsagt ikke kan se skjermen. Funket bra til film, oppløsningen er jo ikke enorm, men god nok i massevis syns jeg. Har prøvd å koble den til TV-en og se film i HD via netflix, det fungerer ikke særlig bra, men om jeg ikke hukker av "tillat hd" fungerer det bra. Dette er dog testet i google chrome og ikke med selve appen for netflix. 1 Lenke til kommentar
tettt Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 ok, takk så mye for hjelpen, har notert meg det nettbrettet som ett jeg bør sjekke ut. andre som har innspill? Lenke til kommentar
jajo1982 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har et Sony Xperia Z brett. God skjerm, god innsynsvinkel, vanntett og lav egenvekt. Lenke til kommentar
tettt Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 støtter det tastatur? Lenke til kommentar
I am not a bird Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det høres ut som om at Lenovo Ideapad Yoga 11S er perfekt for deg! Fantastisk til å se på film pga. tastaturet kan snus 360º, da kommer skjermen mye nærmere deg. Kan nå fås til 4990,- http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/mini-pc/lenovo-ideapadyoga11s/190615.3001/ http://www.trustedreviews.com/lenovo-ideapad-yoga-11s_Laptop_review Den er kraftig for å være et "nettbrett", og har windows pro, så den kan brukes som vanlig PC. Anbefales! Lenke til kommentar
tettt Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Det høres ut som om at Lenovo Ideapad Yoga 11S er perfekt for deg! Fantastisk til å se på film pga. tastaturet kan snus 360º, da kommer skjermen mye nærmere deg. Kan nå fås til 4990,- http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/mini-pc/lenovo-ideapadyoga11s/190615.3001/ http://www.trustedreviews.com/lenovo-ideapad-yoga-11s_Laptop_review Den er kraftig for å være et "nettbrett", og har windows pro, så den kan brukes som vanlig PC. Anbefales! hmm, ser grei ut, men vil gjerne ha mulighet til å ta av tastatur. takk for tips! Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Surface pro 2 eller rt 2. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tror ikke RT er ideelt om det skal brukes til jobb, ihvertfal, helst ikke RT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå