Gå til innhold

Et par spørsmål, angående ny AMD PC

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tenkte litt i retning A7N8X Deluxe, og en xp2500+ barton. Planen er å klokke prosseroren til 3200+ hastighet, som jeg har hørt at ikke er noe stort problem.

Går det greit å gjøre dette med A7N8X Deluxe? Har hørt at NF7-S er bedre når det gjelder overklokking, men jeg har mest lyst på A7N8X Deluxe.

Jeg hadde dessuten tenkt å ha en Igloo2500PRO som CPU-vifte. Er denne bra nok?

Videre, hadde jeg tenkt meg en WD 120 GB S-ATA harddisk. Det står her at man trenger en overgang for å bruke S-ATA disker med noen PSU-er. Er dette noe jeg trenger å bry meg om? (Jeg kjøper et chieftec DX01SLD kabinett med medfølgende PSU.)

Da var det bare en ting til jeg lurte på: Hvor mange kabinettvifter burde jeg kjøpe og hvilken type? Hvis jeg har forstått det riktig følger det med én vifte allerede som sitter i døren.

Det var alt. På forhånd takk.

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg tenkte litt i retning A7N8X Deluxe, og en xp2500+ barton. Planen er å klokke prosseroren til 3200+ hastighet, som jeg har hørt at ikke er noe stort problem.

Går det greit å gjøre dette med A7N8X Deluxe? Har hørt at NF7-S er bedre når det gjelder overklokking, men jeg har mest lyst på A7N8X Deluxe.

Jeg hadde dessuten tenkt å ha en Igloo2500PRO som CPU-vifte. Er denne bra nok?

Videre, hadde jeg tenkt meg en WD 120 GB S-ATA harddisk. Det står her at man trenger en overgang for å bruke S-ATA disker med noen PSU-er. Er dette noe jeg trenger å bry meg om? (Jeg kjøper et chieftec DX01SLD kabinett med medfølgende PSU.)

Da var det bare en ting til jeg lurte på: Hvor mange kabinettvifter burde jeg kjøpe og hvilken type? Hvis jeg har forstått det riktig følger det med én vifte allerede som sitter i døren.

Det var alt. På forhånd takk.

Mvh Fredrik

Det hovedkortet der skall vel vere greit å klokke med,når det gjelder s-ata disken har denne to srømkontakter både den gamle og den nye typen. ville vel kjøpt to vifter og satt en foran og en bak i kab

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...