fawsum Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, jeg tenkte litt i retning A7N8X Deluxe, og en xp2500+ barton. Planen er å klokke prosseroren til 3200+ hastighet, som jeg har hørt at ikke er noe stort problem. Går det greit å gjøre dette med A7N8X Deluxe? Har hørt at NF7-S er bedre når det gjelder overklokking, men jeg har mest lyst på A7N8X Deluxe. Jeg hadde dessuten tenkt å ha en Igloo2500PRO som CPU-vifte. Er denne bra nok? Videre, hadde jeg tenkt meg en WD 120 GB S-ATA harddisk. Det står her at man trenger en overgang for å bruke S-ATA disker med noen PSU-er. Er dette noe jeg trenger å bry meg om? (Jeg kjøper et chieftec DX01SLD kabinett med medfølgende PSU.) Da var det bare en ting til jeg lurte på: Hvor mange kabinettvifter burde jeg kjøpe og hvilken type? Hvis jeg har forstått det riktig følger det med én vifte allerede som sitter i døren. Det var alt. På forhånd takk. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, jeg tenkte litt i retning A7N8X Deluxe, og en xp2500+ barton. Planen er å klokke prosseroren til 3200+ hastighet, som jeg har hørt at ikke er noe stort problem. Går det greit å gjøre dette med A7N8X Deluxe? Har hørt at NF7-S er bedre når det gjelder overklokking, men jeg har mest lyst på A7N8X Deluxe. Jeg hadde dessuten tenkt å ha en Igloo2500PRO som CPU-vifte. Er denne bra nok? Videre, hadde jeg tenkt meg en WD 120 GB S-ATA harddisk. Det står her at man trenger en overgang for å bruke S-ATA disker med noen PSU-er. Er dette noe jeg trenger å bry meg om? (Jeg kjøper et chieftec DX01SLD kabinett med medfølgende PSU.) Da var det bare en ting til jeg lurte på: Hvor mange kabinettvifter burde jeg kjøpe og hvilken type? Hvis jeg har forstått det riktig følger det med én vifte allerede som sitter i døren. Det var alt. På forhånd takk. Mvh Fredrik Det hovedkortet der skall vel vere greit å klokke med,når det gjelder s-ata disken har denne to srømkontakter både den gamle og den nye typen. ville vel kjøpt to vifter og satt en foran og en bak i kab Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har det hovedkortet ekstra 12volt kontakt? mener det er det en kompis har kjøpt, og det kortet har ikek den kontakten. Har det noe å si på overklokkingsegenskapene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå