pavllion Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei, jeg vurderer iphone 5s, fordi jeg har klart å knust min samsung galaxy s2. Den fungerer helt fint, men er irriterende med det knuste glasset. Spørsmålet mitt er: Er det verdt å kjøpe iphone 5s nå? Eller bør jeg vente på 6'eren? Det er jo ett år til. s2en begynner å bli treg iforhold til de andre telefonene ute på markedet nå. Hva mener dere? Kjøpe iphone 5s nå eller vente på 6eren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Go for it! eller kjøp en Galaxy s4, de begynner å synke i pris. og det er jo en toppers mobil. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Go for it! eller kjøp en Galaxy s4, de begynner å synke i pris. og det er jo en toppers mobil. Vil ikke ha android, er lei hele operativsystemet. Vil prøve noe nytt Men hvordan er det å selge Iphone 5s på finn litt før 6eren kommer neste år? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 iPhone holder seg godt i pris. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 iPhone holder seg godt i pris. Når sånn ca. må jeg selge iphonen 5s før iphone 6 kommer? Og hvor mye for? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Når sånn ca. må jeg selge iphonen 5s før iphone 6 kommer? Og hvor mye for? Det kan nok ingen svare deg på :-). Kjøp mobil nu å kos deg med den. Å så tar du det som det kommer om ett års tid. Hadde det vært 1 mnd igjen hadde jeg skjønt valgets kval, men vi snakker om nesten ett år her ;-) Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Wooow.... du minner meg om meg Møkk lei av Android og vil prøve iOS. Har en knust S3 og tenker jeg skal kjøpe iPhone 5S. Jeg ville gått for det. Som jeg skal. "Når sånn ca. må jeg selge iphonen 5s før iphone 6 kommer? Og hvor mye for?" - Det kommer an på marketed tenker jeg. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Men jeg har et annet spm også. Jeg har allerede samsung galaxy s2 med telenor komplett m . Kan jeg kjøpe iphone 5s ulåst? Jeg har hatt mobilen i over 2 år med komplett m Endret 25. oktober 2013 av pavllion Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Venter du 1 år på iPhone 6 (eller hva enn de vil kalle den) så vil du være i akkurat samme situasjon som du er i idag og stille deg spørrende om det er bedre og vente på iPhone "6S". Du kan kjøpe iPhone 5S ulåst på Apple.no for 5790,-, men det er noen ukers leveringstid tipper jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Venter du 1 år på iPhone 6 (eller hva enn de vil kalle den) så vil du være i akkurat samme situasjon som du er i idag og stille deg spørrende om det er bedre og vente på iPhone "6S". Du kan kjøpe iPhone 5S ulåst på Apple.no for 5790,-, men det er noen ukers leveringstid tipper jeg. Ja, det pleier å ta en stund. Tror lageret er i Nederland. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Ja, det pleier å ta en stund. Tror lageret er i Nederland. Vil telenor og andre butikker begynner å selge ulåst iPhone 5s? Og på siden til apple.no, så står det "Det er mulig at en ulåst iPhone 5s ikke støtter LTE-nettverk i alle andre land. Kontakt operatøren for mer informasjon." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Vil telenor og andre butikker begynner å selge ulåst iPhone 5s? Og på siden til apple.no, så står det "Det er mulig at en ulåst iPhone 5s ikke støtter LTE-nettverk i alle andre land. Kontakt operatøren for mer informasjon." LTE er jo det samme som 4g, hvor viktig er det for deg? Den vil jo fungere fint på mobilnettet i norge, men du må bestille nano sim-kort på Telefon (ikke det samme som micro-sim) Jeg kjøpte min 4s på apple.no og det tok lang tid. over 2 uker. men jeg hadde jo også bestilt en Retina Macbook Pro på dagen den ble tilgjengelig så jeg regnet vel egentlig med at det kom til å ta lang tid. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Vil telenor og andre butikker begynner å selge ulåst iPhone 5s? Og på siden til apple.no, så står det "Det er mulig at en ulåst iPhone 5s ikke støtter LTE-nettverk i alle andre land. Kontakt operatøren for mer informasjon." Telenor vil nok ikke selge ulåste iPhone, da må du til Apple.no. Men telefonen som selges på Apple.no vil virke med 4G i Norge. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hva må det gjøres for at 120 fps ikke forsvinner etter at videon fra iphone blir overført på pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå