Laila - Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Mikkel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei, Laila. Koselig bilde av en syklist som tar en hvil på "vollæne" i Gamlebyen, og nyter dagens siste stråler fra en lav sol. Bildet utstråler ro og harmoni, og gjør seg veldig bra i svart/hvitt ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Vakkert og behagelig bilde...finner en ro i dette Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei, Laila. Koselig bilde av en syklist som tar en hvil på "vollæne" i Gamlebyen, og nyter dagens siste stråler fra en lav sol. Bildet utstråler ro og harmoni, og gjør seg veldig bra i svart/hvitt ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk Albert for hyggelig kommentar. Trodde du eller noen ville tatt "stedet" på forrige bilde jeg la ut av syklisten Utrolig flott i Gamlebyen, og så artig når du legger ut så mye info på bildene du legger ut fra stedet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Vakkert og behagelig bilde...finner en ro i dette Takk Jan Erik Så hyggelig du sier det, for det var det jeg så og ønsket å ta bilde av når jeg var der Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei, Laila. Koselig bilde av en syklist som tar en hvil på "vollæne" i Gamlebyen, og nyter dagens siste stråler fra en lav sol. Bildet utstråler ro og harmoni, og gjør seg veldig bra i svart/hvitt ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk Albert for hyggelig kommentar. Trodde du eller noen ville tatt "stedet" på forrige bilde jeg la ut av syklisten Utrolig flott i Gamlebyen, og så artig når du legger ut så mye info på bildene du legger ut fra stedet Hei igjen, Laila. Joda, - Proviantmagasinet gjenkjente jeg raskt, - men kommenterte det bare ikke. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg