AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Idag, i første skoletime, kjente jeg det begynte å stikke litt i venstre del av brystet. Deretter forsvant stikkingen i noen øyeblikk, før den kom tilbake. Merket også ved flere anledninger idag at jeg ikke kjente noen ting, så jeg tror det kommer for det meste når jeg sitter i ro. Dette er altså en varierende stikking som ikke gjør spesielt vondt, men det er ubehagelig siden det er i "hjerteområdet". Jeg trener styrke, og senest i går trente jeg bryst(benkpress), dersom det kan ha noe å si. Noen som kan si meg om jeg burde være bekymret, eller om dette er en form for muskelsmerter? Gutt, 17 Anonymous poster hash: e287d...d33 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg hadde nogenlunde samme type smerter som deg, valgte da å reise til legen. For min del var det kun muskulært, så jeg tror du kan ta det helt med ro. Men jeg ville allikevel dratt til en lege for å være sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå