sullballatull Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei. Har akkurat kjøpt meg et nytt kort, gf fx 5900, ultra 1300 fra Gainward, men da jeg installerte expertool fant jeg ut at jeg ikke kan kjøre dette kortet i enchanced mode,(dere som har hatt gainward vet vel om enchanced mode), klokke frakvensene er 400 core og 710 memory, så da lurer jeg på hvor mye jeg skal klokke for at det skal tilsvare enchanced mode sånn cirka, hva er å anbefale? Lenke til kommentar
sullballatull Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Trudde folk her visste litt om oveklokking men da tok jeg vel feil? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Trudde folk her visste litt om oveklokking men da tok jeg vel feil? Har du virkelig venta så lenge?? Stakar liten... 21 timer venting er vel for mye forlangt av deg det da... Tror ikke du får mere seriøse svar med sånne kommentarer hvertfall... Lenke til kommentar
sullballatull Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Trudde folk her visste litt om oveklokking men da tok jeg vel feil? Har du virkelig venta så lenge?? Stakar liten... 21 timer venting er vel for mye forlangt av deg det da... Tror ikke du får mere seriøse svar med sånne kommentarer hvertfall... Det var ikke meninga å fornærme noen med den kommentaren. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå