RuneK Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Skrova Fyrstasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei, Rune. Flott bilde av fyrstasjonen, som var bemannet fram til 2005. Mange fyrstasjoner har fått "nytt liv" innen reiselivsbransjen, og har blitt en suksess enkelte steder. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei, Rune. Flott bilde av fyrstasjonen, som var bemannet fram til 2005. Mange fyrstasjoner har fått "nytt liv" innen reiselivsbransjen, og har blitt en suksess enkelte steder. Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk :-) Ja, det er bra at de gamle fyrstasjonene har fått ny bruk. Det er vel antaglig det eneste som kan stoppe forfallet. Mvh. Rune Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Flott bilde som etter min smak kunne vert hevet flere hakk med å løfte kameraet så ikke så det ble så mye sjø i forgrunn. Men som sagt det er min smak og som kjent er den delt. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Flott bilde som etter min smak kunne vert hevet flere hakk med å løfte kameraet så ikke så det ble så mye sjø i forgrunn. Men som sagt det er min smak og som kjent er den delt. Hei Enig med deg. Men måtte velge mellom himmel eller sjø i forgrunn. Sånes ikke himmelen var den beste, så da ble det litte av begge deler :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg