ltdata Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Nå har jeg boliglån på ca 1.6 mill i Nordea med 3.71 i effektiv rente. Besluttningen ble tatt ganske raskt, men nå lurer jeg på om det var et smart valg? Burde jeg ha brukt tjenester slik som penger.no og fått inn tilbud fra flere forskjellige banker får å få en lavest mulig rente? Er det mulig nå å flytte lånet fra nordea til en annen bank med lavere rente? Hvor mye kan jeg f.eks spare på en 10 år periode med lavere rente? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Gjorde endel beregninger og fant ut at jeg kan maks spare 2000kr per år på å bytte bank om jeg betaler ned lånet på 20år. Da er det ikke verdt styret tror jeg. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 3,71 er vel ganske god rente, vi har 3,6 og kunne spare 126,-/mnd (lån på 2,1) ifølge penger.no, gidder ikke styre med det for så lite Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 ja har et slikt lån for unge og da fikk vi 3.71. Hvordan fikk du så lavt som 3.6?3.71 er effektiv rente btw Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Fordelskunde og ung i liten lokal bank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå