Je Right Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 eg vil gjerne ta opp lyd filer som jeg snakker selv på,på dataen min. HAR None noen forslag til program jeg san ta opp lyd filer med (Gjennom Mic) Har ett vanlig lydkort! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Et par tips: Bruk en litt mer beskrivende topic og les gjennom innleggene dine for helt åpenbare skrivefeil. Anyway.... Personlig har jeg stor sans for Cool Edit Pro, en shareware-versjon er tilgjengelig på www.download.com hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sjekk Start menyen om du har Windows. I engelsk versjon av Windows heter det "Sound recorder". I norsk versjon vet jeg ikke, men det skal ligge under "Underholdning" tenker jeg. Du bruker Windows? Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 I norsk versjon heter det "Lydinnspilling"... Og den holder til "jeg vil ta opp noen små snutter av meg selv som snakker" men that's it... CoolEdit, SoundForge og WaveLab er klart mye bedre alternativer... Til og med "Creative Wave Studio" som følger med de fleste creative lydkort er mye mye bedre, og i tillegg såpass enkelt at de fleste vil klare å bruke det. Kopier det av en kompis som har Sound Blaster lydkort Lenke til kommentar
cpu99 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Rallo ja bare hiv heile daten den suge jo rewå serlig hovedkortet Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Skal du "bare ta opp litt tale" eller skal du gjøre noe vettugt med opptakene etterpå? Det finnes forskjellige programmer for forskjellig bruk, og du finner det meste du trenger på Maz' Sound Tools. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 En fin gratis lydeditor finner du her: http://audacity.sourceforge.net/ Det er litt pes å få den til å lagre mp3, men ellers er den konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå