fjarle Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Operatøren Lyca har ikke betalt regningene sine.140 000 kan miste summetonen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hmmm..her snakker vi kjempetrøbbel. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Moderne mobiltelefoner har ikke summetone. Men de kan miste tilkoblingen til mobilnettverket. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Nå vet jeg ikke mer enn det som står i artikkelen, men hvis det stemmer at "Stengingen skjer fordi Lyca ikke har gjort opp for seg for bruk av Telia Soneras mobilnett", så hadde ikke jeg vært kunde her mye lenger. Forundrer meg også at dette selskapet har 140 000 kunder. Hele internettsiden deres virker jalla. At et mobilselskap reklamerer med "Høy kvalitets nettverk" sier mye... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Og PT har måttet sende ut brev til alle kundene med varsku her om mangel på oppgjør. Har vært flere selskap som har gått dukken etter tilsvarende. Kundeflukt vil garantert skje pga det brevet. Lyca skulle sendt det ut selv, men har ikke gjort det... MyCall gnir vel seg i hendene nå... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Nå vet jeg ikke mer enn det som står i artikkelen, men hvis det stemmer at "Stengingen skjer fordi Lyca ikke har gjort opp for seg for bruk av Telia Soneras mobilnett", så hadde ikke jeg vært kunde her mye lenger. Forundrer meg også at dette selskapet har 140 000 kunder. Hele internettsiden deres virker jalla. At et mobilselskap reklamerer med "Høy kvalitets nettverk" sier mye... Lyca satser på kontantkort med lav pris til utlandet noe ikke så mange andre satser på, med unntak av MyCall (tidligere Lebara) som Alastor nevner nå gnir seg i hendene, for de har vel ikke så mange andre steder og gå til. Er vel heller ikk første gang PT går ut med beskjed om at Lyca kunder kan miste summetonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) I følge http://www.nrk.no/livsstil/160.000-kan-miste-forbindelsen-1.11319448 har selskapet 160.000 kunder. Dette blir mer og mer merkelig... Og når sjefen sjæl sier at kundene kan portere ut, da har han ikke mye tro på sitt eget selskap. Hvis jeg var styreformann (rettelse, hvis styreformannen både kan lese og snakke) kvalifiserer dette til den berømte Dear John telefonen som kommer mellom "Nytt på Nytt" og Skavlan. Endret 25. oktober 2013 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Og når sjefen sjæl sier at kundene kan portere ut, da har han ikke mye tro på sitt eget selskap. Hvis jeg var styreformann (rettelse, hvis styreformannen både kan lese og snakke) kvalifiserer dette til den berømte Dear John telefonen som kommer mellom "Nytt på Nytt" og Skavlan. Så vidt jeg ser har ikke selskapet sagt noen ting som helst utad om denne situasjonen? Kan du vise meg hvor står at sjefen sier at de kan portere ut? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Makan til værre klipp-og-lim har jeg ikke sett på lenge:http://www.dinepenger.no/bruke/140-000-kan-miste-summetonen/22596150Går da vel ann å omskrive det litt? nevermind xP Endret 26. oktober 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tja, begge ligner jo klin på pressemeldingen fra PT, som er det amobil oppgir som kilde også. http://www.npt.no/aktuelt/nyheter/varsel-om-nedstengning-av-lycamobile Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Moderne mobiltelefoner har ikke summetone. Men de kan miste tilkoblingen til mobilnettverket. 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Makan til værre klipp-og-lim har jeg ikke sett på lenge: http://www.dinepenger.no/bruke/140-000-kan-miste-summetonen/22596150 Går da vel ann å omskrive det litt? Umm.. "AV: FINN JARLE KVALHEIM/AMOBIL.NO" 1 Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Lyca satser på kontantkort med lav pris til utlandet noe ikke så mange andre satser på, med unntak av MyCall (tidligere Lebara) som Alastor nevner nå gnir seg i hendene, for de har vel ikke så mange andre steder og gå til. Er vel heller ikk første gang PT går ut med beskjed om at Lyca kunder kan miste summetonen Både Chess og Talkmore har billige løsninger for å ringe til utlandet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Så vidt jeg ser har ikke selskapet sagt noen ting som helst utad om denne situasjonen? Kan du vise meg hvor står at sjefen sier at de kan portere ut? I artikkelen jeg linket til. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Umm.. "AV: FINN JARLE KVALHEIM/AMOBIL.NO" oh, bwahahahah ^^ Så ikke det xD Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nedstegningen er utsatt til 6. november kl. 09.00. Kanskje det betyr at betaling er på vei? http://www.npt.no/aktuelt/nyheter/varsel-om-nedstengning-av-lycamobile Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nedstegningen er utsatt til 6. november kl. 09.00. Kanskje det betyr at betaling er på vei? http://www.npt.no/aktuelt/nyheter/varsel-om-nedstengning-av-lycamobile Eller at de siste etterslentrerne får utsatt frist til å portere. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Eller at de siste etterslentrerne får utsatt frist til å portere. Ja, det kan være sannsynlig. Kanskje TeliaSonera har utsatt stengningen i 2 dager f.eks. for å sende ut SMS til alle Lyca-kundene når den opprinnelige fristen går ut i morgen? Slik at alle Lyca-kundene får beskjed samt tid til å portere sitt nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg