KAH_82 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei. Jeg leter etter gode spillere som skal tilbringe mye tid på slagmarka via sin Xbox, og som planlegger å ta spranget fra 360 til Xbox One så snart sistnevnte er å finne på markedet i Norge. Ønsker fortrinnsvis voksne spillere som kommuniserer, og som verdsetter det å nå et mål som lag høyere enn 720-quickscopes og den slags. Når det er sagt: du bør ha et godt overblikk og være i stand til å treffe fienden. Selvsagt skal man også ha det artig, godt humør er veldig viktig! Rasisme og sexisme er no-goes. Personlig spiller jeg alle klasser og trives i enhver rolle, men bruker sjelden kjøretøy, da intense infanterikamper er det som får blodpumpa mi til å gå fortere. Jeg liker dog dynamikken kjøretøyene tilfører kampene, så jeg spiller mest conquest og det er derfor hovedsaklig conquest-spillere jeg søker. Har spilt Battlefield på konsoll siden Modern Combat 2, men har egentlig aldri hatt "fast følge" med noen, og jeg innbiller meg at det å kunne stole på at lagkameratene dine vet hva de gjør kan heve spillopplevelsen ytterligere. Mitt gamertag er Killahead, og link til min battlelog-profil skal være å finne i signaturen min her inne hvis jeg har gjort ting riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå