Taffenh Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 AX er det slutt på, nå er AX "i" det nye, den er det ikke Seasonic som lager HX er det masse problemer med... http://www.prisjakt.no/product.php?p=1964794 takk for input. Skal bruke uv-sleeves på kablene, singel-sleeving. Ser ut som sleevingen blir et herk med slike kabler. Disse kablene er lettere å sleeve. Men dette virker som et vagt kritere på valg av PSU.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 takk for input. Skal bruke uv-sleeves på kablene, singel-sleeving. Ser ut som sleevingen blir et herk med slike kabler. Disse kablene er lettere å sleeve. Men dette virker som et vagt kritere på valg av PSU.. I så fall, så kan du også se på FSP Aurum, og Fractal design Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 I så fall, så kan du også se på FSP Aurum, og Fractal design ska ta en titt:) Har begynt å kikke på R9 290X som kom ut i dag. Har sett noen imponerende benchmark's, men vet ikke om jeg ska stole på disse. + jeg så en video av kortet under full load... 100% fan speed... Helvete for et bråk.. herre! Det må nok komme noen 3rd parts kjølesystemeer før jeg kjøper dette:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå