frds Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Er det sant det som står på .mcdonalds.no at nuggetsene inneholder renskåret kyllingfilet, og ikke MUK? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Inneholder nok begge deler slik at de kan si at det inneholder renskåret kyllingfilet, men jeg bruker meg ikke uansett for det smaker godt og det er det viktigste! Lenke til kommentar
frds Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Jau, var noe slikt jeg også tenkte det kunne være. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hvis nuggetsene inneholder MUK, så er McDonalds pliktige til å opplyse om dette. Hvis de påstår at de er laget av renskåret kyllingfilét, men inneholder MUK, så bryter de bl.a. Markedsføringsloven. Jeg tror derfor du kan føle deg ganske trygg på at disse nuggetsene til McDonalds inneholder nettopp det de har opplyst på sine hjemmesider. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Hvis noen så er link til kilde her. Kjøttet vi bruker til våre Chicken McNuggets og McChicken Premiere er renskåret kyllingfilet. Endret 25. oktober 2013 av Occi Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Herfra: http://www.mcdonalds.no/no/menu/menu-detail.no.no.200020.html Chicken McNuggets Ingredienser:Kyllingbryst (46%), vann, mel ( hvete, mais), vegetabilsk olje (solsikke og raps), hvete samolina, modifisert maisstivelse, stivelse (inneholder hvete), salt, hvetegluten, smakstilsetninger, hevemiddel ( dinatrium difosfat, natrium hydrogen karbonat, monokalsium fosfat, pepper, sukker, selleri, selleri ekstrakt, glukose sirup Allergiinformasjon:Gluten, Selleri Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Husker det det var et idiotisk bilde som sirkulerte på facebook en stund. Gigantisk mengde med rosa og ekkel masse som ble påstått å være innholdet i Chicken McNuggets. Ukritiske folk slukte selvsagt dette rått. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Nuggets man får kjøpt på butikken inneholder ofte MUK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå