fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 av og til nor eg laster ned mp-3 filer fra kazaa ol. så begynner sangene fin før det går over i en fantastisk høy hakking er dette en for for kopi sperre eller ? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Et av anti-piratenes virkemidler mot piratkopiering er å legge ut musikkfiler som ser ut som det man leter etter. Når man har lastet ned filen inneholder den ikke sangen men bare støy el.l. Det er mest sannsynlig det du opplever. Lenke til kommentar
Je Right Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sånn er det av og til hos meg og. Vet egentlig ikke grunnen,men jeg pleier bare og laste ned ein ny sang jeg og så pleier den og vær helt fin. Lenke til kommentar
Jokk2k3 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 av og til nor eg laster ned mp-3 filer fra kazaa ol. så begynner sangene fin før det går over i en fantastisk høy hakking er dette en for for kopi sperre eller ? .. og det er nok av idioter her i verden som ikke klarer å lage mp3 med skikkelig kvalitet!! Rip sangene fra dine egne CD'er med høy bitrate, så skal du få høre forskjell!!! (Free Rip anbefales) -J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå