huf Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Følelsen av at det var ein stor manual i pappeska var ubeskriveleg bra. Den dag i dag blar eg av og til i boka som fulgte med til Heroes of Might and Magic 3 fra 1999... Ahhh, herlig. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Microprose var bra det og. Jane var legendariske med ringpermer og gode, tykke flymanualer Mimre mimre F-15, Apache Longbow 2, Advanced Tactical Fighets... Forøvrig er DCS A-10 manualen også svært god, selv om den er digital: http://www.digitalcombatsimulator.com/en/downloads/documentation/dcs_a-10c_flight_manual_en/ Oh. Hadde en gammel holk av en PC stående veldig lenge bare for å kjøre F-15, LB1 og 2 samt Fleet Commander. At Janes ble kjøpt opp og lagt ned var en gedigen nedtur. Ellers deler jeg manges minner om det å sitte, i mitt tilfelle, på båten hjem. Åpne en relativt stor pappeske med masse innhold. Lese forhistorien til spillet og de involverte personene, klassene, utstyret etc. Se masse konseptskisser og bilder. Knytte bånd til spillet og historien allerede før installasjonen. For så å knote med boot-disk en halv dag før jeg omsider fikk startet og spilt spillet. Det var tider ja. Litt av grunnene til at jeg ventet lenge med å ta i bruk digital distribusjon. Men etter hvert ble det smått med manualer uansett. Det er begrenset hva man får plass til i et "DVD-cover". Denne delen av utviklingen er litt trist. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Å mimre, mime! Den deilige følelsen når jeg satt på bussen hjem med et nytt spill i posen, mens jeg leste og siklet på manualene. *snufs* I dag så har dem jo dytta hele manualen inn i spillet. 20 minutter med tutorials før spillet starter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg kjøpte et spill i forrige uke og den inneholdt ikke en manual engang Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Spillmanualer har aldri vært spesielt tjukke? I alle fall ikke så lenge jeg har spilt. Brukte kun å se i instruksjonsmanualen mens jeg var i bilen mellom butikken og heimen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå