Hazelhart Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Dualshock er et masseprodusert produkt. De kan ikke lage en til hver preferanse. Selv synes jeg spakene er for slakke. Derfor er det greiest å venne seg til det. Et alternativ kan være å fikle, f.eks. med olje, men DS3 er ikke beregnet på å skrus fra hverandre, og det er vanskelig å sette den sammen igjen (snakker av erfaring). Hvis du ikke tenker for mye på hvor urettferdig det er at ikke Sony ringte akkurat deg og spurte hva du foretrakk, går det mye lettere. Du har valgt å utelukke tilpasning, å sitte i hjørnet med armene i kors og henge med leppa. Når du avviser et helt ærlig og streit forslag som en "unødvendig kommentar" synes jeg ærlig talt du fortjener litt tyn. Når det er sagt ville det blitt lettere for deg å dytte på spakene hvis de var lengre, forutsatt at tomlene dine er lange nok. Kanskje det finnes noen custom-spaker å bytte dem ut med. Jeg har sagt at kontrolleren har vært annerledes tidligere, for helvete! Og at jeg har kjøpt gamepads med ulik grad av stivhet, så det er tydeligvis et mangfold her! Jeg har for faen ikke valgt å ikke venne meg til m/s, men du bastant sier at det å tilpasse seg er mulig for alle. Jeg har ikke opplevd å møte en så forbanna ignorant person før. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ser ikke hva som er så ignorant med å foreslå å tilpasse seg. Det er ofte et alternativ for de fleste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå