sa|o Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hallu balu jeg lurer bare på hvordan www.netconnection.no ligger an angående service, leveringstid og slike ting Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har ingenting å klage på med hensyn til levering/service, det eneste er at det til tider har vert litt tregt med svar på mail. Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har bare bestil en vifte derfra, men da var de VELDIG kjappe til og levere. Kan ha noe med at de har lager rundt Oslo, men anyway fikk jeg vifta mi(en annen en den i sig) dagen etter jeg bestilte. Veldig fint Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 har kjøpt kabinett og endel annet der, ikke no å utsette på dem... Dette var vel i mai og da svarte dem på mail til alle døgnets tider, men som snekker`n skrev; "til tider kan dem være treg med å svare på mail", så det kan være jeg var heldig Jeg har egentlig ikke hørt no negativt om servicen, eneste man kan ha å utsette ¨på dem var en liten sak her på hw.no-forumet, men det er etter min mening for lengst glemt.. Men jeg har heller ikke hatt no retur, så den delen vet jeg ikke no om, men som sagt, ikke hørt no negatvt.. Lenke til kommentar
diss Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har desverre dårlige erfaringer med netconnection.no. Jeg bestillte cpu-vifte, goop, skjermkort kjølere mm i august 2003, og fra bestilling var gjennomført til varene var kommet gikk det nesten 4 uker. Jeg måtte gjenta noen av purremailene mine før jeg fikk svar, og attpåtil sendte de varene til den folkeregisterte adressen min (adressen som står ført på Visa kortet), og ikke til den adressen jeg oppga ved bestilling. (Jeg forhåndsbetalte med kort- pengene ble likevel ikke trukket fra kortet før 2 uker var gått _etter_ jeg hadde løst ut varene på posten.) Dette er mildt sagt kjedelig når jeg er folkeregistert i Bergen, men studerer og bor midlertidig i Oslo.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det er nok for å sikre seg at det ikkje er forsøk på svindel. adressa som bankene har er det berre til å endre til den plassen du bur no. Det treng ikkje vere folkeregisterets adresse som bankane har. (har skifta adresse 3 gonger på snart 3 år ( Trondheim og Oslo), og eg er forsatt registert i folkeregisteret med heimeadressa ( Lindås). mvh JanEirik Lenke til kommentar
diss Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jankee: Ok, ikke folkeregistert. Men likevel, når man bruker Visa, så er visa-kortet tilknyttet en adresse, er det denne adressen du har endret 3 ganger? du har altså fått nytt kort hver gang? Forsøk på å forhindre svindel? Der skjønner jeg ikke hva du mener. Netconnection kan undersøke om kortet er gyldig/har dekning iløpet av et par minutter. Dermed kan de være sikker på at de får beløpet de trekker fra kortet (som er varepris inkl. porto og gebyr). At de så skal sende varen til den adressen visa kortet er registert på, gir absolutt ingen mening. Men, uansett, det som plager meg et at netconnection.no overså den rubrikken de selv har lagt inn på sine bestillingssider: "Dersom pakken skal sendes til en annen adresse enn ovenfor, skriv dette her". Amatørmessig synes jeg, og mer enn nok til at jeg ikke handler der lenger. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jankee: Ok, ikke folkeregistert. Men likevel, når man bruker Visa, så er visa-kortet tilknyttet en adresse, er det denne adressen du har endret 3 ganger? du har altså fått nytt kort hver gang? Forsøk på å forhindre svindel? Der skjønner jeg ikke hva du mener. Netconnection kan undersøke om kortet er gyldig/har dekning iløpet av et par minutter. Adressa som er tilknytta kortet skal vere den samme som bank-kontoen som kortet er tilordna til. dermed er det ikkje nødvending å få nytt kort kvar gong ein flyttar. Du endre konto adresse og dermed er visa-kortets adresse endra. Når det gjaldt svindel var det ikkje utløpt kort og dekning eg tenkte på men om kortet blei missbrukt av ein anna enn kort-eigar. Fort gjort nappe eit visakort sende ei bestilling med ei adresse ( til ein annan), lite brekk i postkassen den dagen hentelappen kjem, vola, Du har fått gratis datautstyr. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg er fornøyd med netconnection'ser service jeg. Kan være litt treige noen ganger men men Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg har bare handlet hos dem en gang før, dog er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg har litt blandet mening. bestilte cpu vifte pluss litt annet snacks og når jeg mottok pakken så fant jeg ut at cpu vifta var tidligere brukt... riper her og der (blant annet der core'en til cpu'en tar borti), sendte mail til dem og klaga, de svarte innen akseptabel tid, der jeg da fikk beskjed om at jeg enten kunne bruke returretten eller få 15% avslag på neste produkt (max 150 kr avslag på neste produkt.) i forhold til at de hadde sendt meg ei "godt" brukt CPU vifte som jeg hadde betalt nypris for synes jeg at de kunne lagt seg litt mer på kne en som så, når man bestiller et produkt så skal man ikke få noe tidligere retur f***skap som atpåtil hadde såpass med "skade" (det at undersida var veldig ripete er ikke kjekt hvis man ikke har skikkelig pasta!) slike tidligere brukte varer skulle de solgt som demovare, eventuelt betale 300kr istede for 500kr for den... det var heller ikke noe beklager i mailen, den var bare slik at du HAR TO VALG liksom.... tidligere erfaringer jeg har hatt med komplett,psdata, microplex osv har vært mye bedre... Lenke til kommentar
svennand Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg har litt blandet mening. bestilte cpu vifte pluss litt annet snacks og når jeg mottok pakken så fant jeg ut at cpu vifta var tidligere brukt... riper her og der (blant annet der core'en til cpu'en tar borti), sendte mail til dem og klaga, de svarte innen akseptabel tid, der jeg da fikk beskjed om at jeg enten kunne bruke returretten eller få 15% avslag på neste produkt (max 150 kr avslag på neste produkt.) i forhold til at de hadde sendt meg ei "godt" brukt CPU vifte som jeg hadde betalt nypris for synes jeg at de kunne lagt seg litt mer på kne en som så, når man bestiller et produkt så skal man ikke få noe tidligere retur f***skap som atpåtil hadde såpass med "skade" (det at undersida var veldig ripete er ikke kjekt hvis man ikke har skikkelig pasta!) slike tidligere brukte varer skulle de solgt som demovare, eventuelt betale 300kr istede for 500kr for den... det var heller ikke noe beklager i mailen, den var bare slik at du HAR TO VALG liksom.... tidligere erfaringer jeg har hatt med komplett,psdata, microplex osv har vært mye bedre... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg bestilte cpu vifte paa lordag og fikk den paa mandagen :-) Saa jeg er veldig forn0yd med servicen deres. 8) Mvh FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå