buffy88 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) http://www.pandurohobby.no/Catalogue/60-Spar-Oppbevar/6010-BoksKasse/601020-Papp/1/264495-Utbrettbar-minikommode-papp jeg trenger forslag til kalendergaver til mamma, de må være små nok så de passer i skuffene på bilde i linken ovenfor.. er ikke sikker på om jeg får laget den i år, men da har jeg i hvertfall ideer til neste jul. ser helst at det ikke er så dyre ting..helst under 50kr hvis det går og ihvertfall ikke mer en 100kr.. jeg har og tenkt å fylle inn med favoritt sjokolader og andre godteri hun liker men jeg vil ha noen litt spennende ting.. Endret 25. oktober 2013 av buffy88 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 hadde vært greit med hva hun liker, interesser osv... Hva med neglelakk, små figurer eller sokker Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 hadde vært greit med hva hun liker, interesser osv... Hva med neglelakk, små figurer eller sokker hun liker egentlig det meste, så jeg tar i mot alt av forslag.. har vurder neglelakk og slike ting kansje en neglefil eller noe. men jeg vet liksom ikke hva som fins der ute.. jeg har ikke litt peiling en gang på verken sminke eller hudpleie og sånt... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Billig minnebrikke Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Billig minnebrikke notert;) Lenke til kommentar
xcvbnmollll Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 så snill du er!hva med litt god te eller kaffe, såpe, en fin kopp, lys, flaxlodd, kinobilletter, en fin penn, notatbok. du kan også legge lapper i noen av dem, med fine ord, eller gavekort på noe enkelt ( at du lager middag, rydder eller tar henne med på kaffe) lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå