Instigator Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er det noe problem å installere to forskjellige x-servere? Kjører xfree86 nå, men har lyst til å teste ut Xouvert når det kommer. Merk at jeg ikke trenger å ha begge kjørende samtidig... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Xouvert vil sannsynligvis skrive over de samme filene som XFree86, merk at Xouvert ikke er et eget produkt separat fra XFree, men en branch av denne. Altså jobber de på den originale kildebasen, men i en mer eksperimentell retning (sånn jeg forstår det). På den annen side er det kanskje mulig å konfigurere Xouvert til å installere filene i dirs isolert fra XFree, men det er du nødt til å finne ut av selv : ) Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Det jeg da sannsynligvis vil er å, som du sier, installere xouvert et annet sted enn xfree. Har ikke funnet ut hvordan jeg kan gjøre dette. Er ikke akkurat noen guru, så hvordan kan man vanligvis spesifisere hvor man vil installere programmer? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kan kanjse denne hjelpe? 2.2 Pre-configuration Now that you've extracted the XFree86, you'll need to setup some definitions. It is recommended so that you keep this install of Xouvert/XFree86 seperate from any other installs as well as to help avoid any possible confusion............................[den fortsetter altså] og 3.1 Can I have Xouvert and XFree86 on the same system? Of course. See 2.2. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Tusen takk :-). Har lett et par timer nå etter "the missing link", og det er jo utrolig at jeg ikke fant den når den var på det mest sannsynlige stedet... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 glede meg til Xouvert kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå