generiX Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg har kjøpt dette kortet og har kobla til og alt. så skulle jeg spille counter strike, alt funka fett i 20 sek, så skrudde pcen seg av sånn helt uten videre. jeg skrudde ned hz og sjekka om det kunne ha noe med det og gjøre, men samme skjedde. det funker fint i windows, men ikke på cs. kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
generiX Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg har bare testa i cs, men du skjønner cs er det eneste spillet jeg gamer så er avhengig av at det skal funke. og jeg har isntalert nyeste driver fra www.sapphiretech.com og tror jeg har 300w strømforsyning Lenke til kommentar
generiX Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 230 watts hadde jeg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 230 watts hadde jeg Da er det på tide å kjøpe ny, den der holder ikke i det hele tatt :/ Åssen er resten av maskina di? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, hehe..du kunne jo i og for seg klart deg med et kort til under 1000-lappen hvis du kun spiller CS. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sapphire radeon 9800 pro ultimate editon til CS... Jaja. Skjer det samme i andre spill? Har du nye drivere installert? Hvor kraftig strømforsyning har du? Kan noen fortelle meg hvorfor alle mine poster kommer over Ar`Kritz sine? :o Lenke til kommentar
generiX Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 takk alastor, hva strømforsyning anbefaler du/dere? Lenke til kommentar
Hea|ix Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg har akkurat samme problem som deg(sapphire9800pro).....vet ikke hva jeg ska gjøre.....men prøv å formater hdd'en. Har du innstallert noe overklokkingsprogram?....jeg fikk probleme etter jeg gjor det...doh!....irreterenes! Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sjekk ut denne watt kalkulatoren først. Hvis maskinen din trekker 300-350W, vil jeg tro at denne strømforsyningen er et bra valg, jeg har hørt mye bra om den. Eller så kan du ta en titt på Enermax sine strømforsyninger, f.eks denne. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sapphire radeon 9800 pro ultimate editon til CS... Jaja. Skjer det samme i andre spill? Har du nye drivere installert? Hvor kraftig strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Kark Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Mener bestemt jeg har lest at ALLE radeon 9800 pro eller non pro kort bør ha min 300w strømforsyning for å fungere optimalt "correct me if im wrong" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå