simba (= Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 pc min slår seg av hvær gang jg starter et spill og noen ganger når jg hører på musikk + noe annet noe som hvet hva dette kan hvære ?????? når en pc slår seg av (ikke restarter) kan det ha noe med windowsen å gjøre ????? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 tror helst det kan være at du har for høy tempratur på cpuen kan også wære windowsen som trøbbler Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 ehhe hvordan kan windows slå av pc da ?? det går jo ikke !!! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 det er ikke windows det er evt hovedkortet ditt som gjør det for å hindre at cpuen din skal brenne opp. dessuten så kan windows slå av maskinen din hvis det er problemer Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Først lurer du selv på om "windowsen" kan ha noe med det å gjøre. når en pc slår seg av (ikke restarter) kan det ha noe med windowsen å gjøre ????? Når så andre kommer med samme forslaget, svarer du slikt: ehhe hvordan kan windows slå av pc da ?? det går jo ikke !!! Du kan jo prøve å være litt mer høflig når noen faktisk svarer deg :-? Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 noen som har noe fornuftig å komme med ? når det gjeldet spørsmålet !! :wink: Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Tredje tråden med samme tema nå, simba Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 prøver jo å hjelpe deg din fjott men hvis du ikke kan komme med litt mer info ang tempraturen på din cpu og andre ting som kan være nødvendigt så kan vi ikke hjelpe deg noe særligt. Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 cpu holder seg rundt 50-55 grader Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 har du skjekka rammen din ? Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hadde samme problem. helt til jeg satte i ny cpu vifte gikk fra en coolermaster "et eller annet lite" til thermaltake "silent viking" har ikke hatt det problemet siden sikkert det som er ditt problem også Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ja men tempen på cpuen hans er jo lav allerede 50-55 så eg tviler sterkt på at det er det Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 det skal du ikke si, jeg har selv måtte erfare at noe (sikkert HK) restarta maskina, dersom tempen blir litt varm (før = restartet seg ved ca.55 el 56 , vet ikke helt, men den postet 54 rett etterpå) nå har jeg forandre stillingen litt, og tempen er ved full load 53-54, no restart what so ever og disse restartene, kom tross at jeg i bios og all programvare jeg kan se mulig, hadde tatt av slike funksjoner, og eventuelllt stillt dem på 67-70C (har hørt at den tar kvelden ved85, så tenkte at dette var god margarin) Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ja det stemmer det hadde helt glemt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå