AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei! Jeg spør av ren nyskjerrighet! Jeg er avhengig av å ta noen medisiner hver dag. Èn av disse er betablokker. Men jeg har alltid hatt en frykt for at jeg skal ta dobbel dose eller lignende ved glemskhet eller noe, og har alltid grublet over hva kunne jeg eventuelt gjort om dette oppstod? Jeg kan ikke se for meg at "overdose" på betablokkere er noe morsomt med tanke på respirasjonsvansker og det alt for lave blodtrykket man ville fått, men OM dette skjedde en dag, hvor lenge etter jeg har kasta dem i meg kan jeg kaste dette opp igjen, før dette har gått inn i systemet? Dette er kanskje noe som bare skjer på film, men virker da logisk? Eller er det kanskje individuelt mtp bindemidler, osv? Igjen, dette er hypotetisk, jeg er ikke interessert i å putte i meg flere piller enn det jeg må, takk. Takk for svar! Anonymous poster hash: b66e8...92a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Vet om dette, var mer det teoretiske jeg lurte på. Anonymous poster hash: b66e8...92a Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg vet svaret, men jeg vil ikke si det, kanskje du pønsker på noe. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Da får vi vente på en som klarer å se litt mer hypotetisk på det, for det er hyptetisk jeg mener. Anonymous poster hash: b66e8...92a Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Da får vi vente på en som klarer å se litt mer hypotetisk på det, for det er hyptetisk jeg mener. Yepp. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Hadde det vært bedre om jeg plasserte dette under vitenskap, da eller?Hva om folk hadde spurt åssen et våpen fungerer her, hadde noen nektet å forklare det fordi "det kunne hende de pønsket på noe"? Anonymous poster hash: b66e8...92a Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Etter ca 30 minutter er hele pillen absorbert og kommet inn i systemet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Se dèt, 30 minutter er jo en god stund. Så "ingenting" skjer med pillene når de ligger i magen før de 30 minuttene har gått? Eller bryter de seg bare ned, kanskje? Denne hadde kanskje passet mer under vitenskap eller noe alikevel. Takk for svar. Anonymous poster hash: b66e8...92a Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Pillene brytes sakt ned fra det sekundet det kommer i magen. Om det er så teoretisk og hypotetisk kan man jo spørre seg hvorfor det blir spurt anonymt.. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Så "ingenting" skjer med pillene når de ligger i magen før de 30 minuttene har gått? Eller bryter de seg bare ned, kanskje? Denne hadde kanskje passet mer under vitenskap eller noe alikevel. Takk for svar. Selve prosessen begynner etter 15 minutter, men ja, denne passer kanskje bedre under Vitenskap. Det varierer forøvrig etter hvilken type pille man tar. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Pillene brytes sakt ned fra det sekundet det kommer i magen. Om det er så teoretisk og hypotetisk kan man jo spørre seg hvorfor det blir spurt anonymt.. Jeg holdt meg anonym nå fordi folk kan missforstå, og jeg gidder ikke fremstå med brukeren min som suicidal fordi noen feiltolker tråden min. Men takk til dere som svarte. (: Anonymous poster hash: b66e8...92a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå