martin9 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Hei! Har lagt merke den siste tiden at det kommer noen flekker på alle bildene jeg tar med min iPhone 5 (hovedkameraet). Ser ikke noen skader på selve linsa. Tror dere det kan være støv under glasset? Kjøpte den rett fra apple.no. Hvis den må på service, får jeg lånetelefon da? Og i såfall hvilken? Takk på forhånd! Endret 24. oktober 2013 av martin9 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei! Har lagt merke den siste tiden at det kommer noen flekker på alle bildene jeg tar med min iPhone 5 (hovedkameraet). Ser ikke noen skader på selve linsa. Tror dere det kan være støv under glasset? Kjøpte den rett fra apple.no. Hvis den må på service, får jeg lånetelefon da? Og i såfall hvilken? Takk på forhånd! Fikk samme problemet selv i går. Ser ut som om det er 4 stk. skitne fingreavtrykk. Er ikke støv, tok selv av fronten og reset både glasset og linsen, men ble ikke bedre. I følge poster på nettet fra andre land så har de fleste som opplever dette fått ny telefon. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Fikk samme problemet selv i går. Ser ut som om det er 4 stk. skitne fingreavtrykk. Er ikke støv, tok selv av fronten og reset både glasset og linsen, men ble ikke bedre. I følge poster på nettet fra andre land så har de fleste som opplever dette fått ny telefon. Hmm, hva skal du gjøre nå da? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hmm, hva skal du gjøre nå da? Er bare å levere til service/butikk det, er jo fortsatt garanti. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Er bare å levere til service/butikk det, er jo fortsatt garanti.Hvordan fungerer dette med lånetelefon da? Mår får jeg den, og hvilken? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Låne-telefonener kan jeg ikke se for meg at er noe Apple driver med. Man har krav på låne telefon dersom servicen er forventet og ta mere enn 7 dager, og Apple prøve og holde seg under den grensa. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Ok, da ringer jeg dem på mandag og ser hva vi finner ut av Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Forresten; noen som har erfaring med Apples Ekspressutskiftingstjeneste? http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=Norway&product=iphone&locale=no_NO Endret 27. oktober 2013 av martin9 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fettern min hadde problemer med sin iphone 4. Da kom det en budbil på døra som hentet den andre mobilen og kom med en ny en på 3 dager Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Apple sier jeg ikke får lånetelefon siden jeg bor for langt unna (Harstad). Jeg mener nå jeg har krav på lånetelefon hvis reperasjonen vil ta en uke eller mer? Noen andre som er enige i dette? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Apple sier jeg ikke får lånetelefon siden jeg bor for langt unna (Harstad). Hæ? Er det avstanden Harstad - Cupertino som er for lang? Eller snakker de om avstanden fra fabrikken i Kina? For dumt, Apple ... Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Etter 1 time på telefonen, fikk jeg beskjed om at "reperasjonen" blir å ta 7 dager, i stedet for 10 dager, og at jeg da ikke har rett på lånetelefon. Når jeg bestilte telefonen tok det presis en uke før jeg fikk den. 6 av dagene gikk til frakt. Da tviler jeg sterkt på at dem klarer å motta min telefon (frakt ene veien), se på den, og så sende en ny telefon (frakt andre veien) på 7 dager som er samme tid de brukte på å sende telefonen en vei tidligere. Sorry Apple, jeg tror rett og slett ikke på dere... Endret 28. oktober 2013 av martin9 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Apple sier jeg ikke får lånetelefon siden jeg bor for langt unna (Harstad). Jeg mener nå jeg har krav på lånetelefon hvis reperasjonen vil ta en uke eller mer? Noen andre som er enige i dette? Ja, du har krav på låne telefon dersom reparasjonen tar mere enn 7 dager, er det forventet fra starten av at reparasjonen vil ta mere enn 7 dager, så har du krav på lånetelefon fra dag 1 i følge forbruker-kjøpsloven, og dette er selvsagt uavhengig av hvor man bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå