DementedAlbino Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hvilken av disse bør jeg gå for med hensyn til rask og stabil overføring via det trådløse? Hadde i utgangspunktet bestemt meg for AC66U, men etter å ha lest tester på N66U så var denne en del raskere på overføringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Med tanke på at det nå kommer mye nye dingser med AC, er nok det det mest langsiktige valget. Det kommer også an på pris. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Om jeg betaler 1300 eller 1000 for en ruter har lite å si, jeg vil bare ha en ruter som er stabil med mye trafikk, og at den gir høye hastigheter. Ser også at begge i 66 serien mangler usb3, mens det er på plass på 65 serien. Litt merkelig å gå ned til usb2 på nyere modeller. Endret 24. oktober 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er mye som kan påvirke resultater i tester. Som teknologi er AC mye raskere enn N, og det begynner å komme mange alternativer med AC nå. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Da går jeg nok for AC66:-) Har du ett nettverkskort å anbefale sammen med ruteren for optimal hastighet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har ikke AC selv (enda), så jeg har ikke begynt å se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå