Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Forhud "klistrer" seg fast?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg mener ikke være ekkel eller noe her altså, men jeg har bare et problem jeg må finne ut av.

Gutt i starten av 20-årene forresten.

Jeg har hatt litt trang forhud i alle år, og har forsøkt en stund med å strekke dette, og jeg får den forhuden helt ned dit den skal, men når penis er erigert, så blir det mye trangere.

Uansett det jeg lurer på er, forhuden min virker til å "klistre seg" til glansen.

Altså når jeg er på kanten av penishodet og skal dra lenger ned, så "stikker det"(som i følsomhet på forhuden) når forhuden slipper glansen.

Med tanke på mangel på informasjon og denne trange forhuden, så har jeg ikke akuratt vært så veldig hygienisk annet enn på selve penishodet så langt jeg rakk, er det kanskje størknet mye rart som gjør at den "klistrer" seg til glansen? Frister ikke akuratt å ta ei børste og skrubbe løs der nede.

Igjen, beklager ekkelheten, men jeg vet desverre ikke bedre.

Takk...

Anonymous poster hash: 4a72b...a21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hekomo, jeg kan ikke helt forstå hvordan trang forhud kan ha noe med at den klistrer seg å gjøre. :) Jeg får den jo over, bare det er som om det sitter en tyggis under skoa di. :p

Vidor, takk for tipset, men si meg, hvordan skulle dette blitt gjennomført? Er jo utrolig følsomt der nede, og jeg kan ikke se for meg skrubbing/gnikking under forhuden er noe gøy. :( Grøsser av tanken, hehe.

Anonymous poster hash: 03bd9...4bf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...