lillianos Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg skal til USA i vinterferien, og har lyst til å kjøpe iphone der. Jeg sammenlignet prisen på iphone 5s 32gb på amerikansk og norsk applestore, og forskjellen var sånn ca 2300kr! Det er sikkert litt dyrere hvis jeg kjøper den i butikk, men jeg kan nok spare mye penger uansett. Så jeg har søkt litt rundt, og mange skriver litt forskjellig. Noen sier at det går helt fint, og andre sier det ikke funker. Det går tydeligvis heller ikke an å kjøpe " vanlig" ulåst iphone5s, bare t-mobile contract free. Vil dette funke i Norge? Jeg har ikke så stort greie på dette her, så er takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du kan kjøpe en AT&T eller T-mobile contract free og den vil fungere fint. Legg på ca. 10% på summen du ser i Apple Store (tax varierer noe fra stat til stat). Husk at du kun har 1 års garanti. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Kjøper du off contract skal det nok gå fint 1 Lenke til kommentar
lillianos Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Dersom du har mulighet, bør du kjøpe i en stat som ikke har sales tax, da blir prisen som på nett. New Hampshire og Delaware er nærmest NYC, dersom det er dit du skal. Kjøpte 5 der i sommer, USA-modellen som de solgte ulåst støtter ikke 4G i Europa, men jeg kjøpte en ulåst Verizon-modell, den funker på 4G her. Har ikke sjekket modellene for 5S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå