MyNameIs? Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei! Jeg forhåndtbestilte BF4 fra Elkjøp i går. Så rundt klokka 12.00 i dag fikk jeg mail fra de at pakken min har blitt sendt. Kanskje litt tidelig å sende spillet?Kommer egentlig ikke ut før den 31. oktober. Når jeg sjekker min side på elkjop.no så står det "ordre unde behandling". Noen som har noe erfraring fra Elkjøp? Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Tviler på at de har sendt det. Både GTA og FIFA kom jo for sent til de fleste som hadde forhåndsbestilt fra elkjøp. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har du bestilt til PC eller konsoll? Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Har du bestilt til PC eller konsoll?Har bestilt for konsoll. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Det er helt normalt å få spill 1-2 dager før utgivelse når man forhåndsbestiller fra nettbutikk, ihvertfall når man bestiller fra andre enn Elkjøp. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Dette går helt klart på hvor nærme man er nettbutikken man bestiller fra. Eg er en trofast kunde hos Gamezone, får spillet alltid enten dagen før eller på release. Lenke til kommentar
Xpencius Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ser ut til at Elkjøp har forandret på rutinene, mange har fått spill i dag og 3-4 stk har allerede fått ps4 xD Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ser ut til at Elkjøp har forandret på rutinene, mange har fått spill i dag og 3-4 stk har allerede fått ps4 xD Ps4 konsoll? I Norge? Er det ikke release 29 november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå