ostov Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det skulle komme i dag på nrk, men jeg ser det ikke i avisen Noen som har peil når Uti vår hage kommer? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Aldri, forhåpentligvis Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Aldri, forhåpentligvis hehe ka er det fornoe program egentlig? er jo nrk så det kan umulig være noe kult. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Aldri, forhåpentligvis hehe ka er det fornoe program egentlig? er jo nrk så det kan umulig være noe kult. JO! Harald Eia + Atle Antonsen + Bård Tufte = Max fett! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Programmet handler om en gruppe "NRK-kjendiser" som fikser på en hage.. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Det er Åpen post gjengen! Når kommer det? Det var det jeg lurte på ja... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Programmet handler om en gruppe "NRK-kjendiser" som fikser på en hage.. Øøh.. Nei. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det har gått to-tre episoder av serien, men er visst ikke no i dag : Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det har gått to-tre episoder av serien, men er visst ikke no i dag : Lenke til kommentar
ostov Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg synes oxo dette var litt rart og det var derfor jeg spurte... Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja jeg satt og ventet på "ut i vår hage" jeg også, hvor ble det av?? skjekka programmet på nrk.no, det kommer ihvertfall neste torsdag mulig de tok høstferie Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ut i vår hage er jo bare konge! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Programmet handler om en gruppe "NRK-kjendiser" som fikser på en hage.. Øøh.. Nei. Øøh.. Jo. Lenke til kommentar
guttenb Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har De luft i maven? Kom til Carl I. Hagen Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Programmet handler om en gruppe "NRK-kjendiser" som fikser på en hage.. Øøh.. Nei. Øøh.. Jo. ' Nei. du kan bare gi deg her.. det er et humorprogram med harald eia og gjengen Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Programmet handler om en gruppe "NRK-kjendiser" som fikser på en hage.. Øøh.. Nei. Øøh.. Jo. ' Nei. du kan bare gi deg her.. det er et humorprogram med harald eia og gjengen anbefales. og hvor fikk Soldier_448 ideen om at de skal fikse på en hage? Ut i Vår hage er noe av det morsomste jeg har sett. noe av det beste var når de gjorde narr av dansk språk er forsatt sår i kjeven etter latterkrampen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det *kan* være at jeg forveksler det med et annet NRK-program edit; heh, ja, det var "vi pusser opp" jeg snakket om Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ...og det er mulig å se reprise av alle episodene, når du vil! http://www.nrk.no/informasjon/3119629.html (ligger under Underholdning) -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå