kanonkulen123 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei folkens Er det noen der ute som har erfaringer med denne siden http://www.dunjakkershop.com/ ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Vel, basert på WhoIS informasjon, ble jeg selv litt usikker: http://www.networksolutions.com/whois/results.jsp?domain=dunjakkershop.com Nettsiden er registret på en i Kina, men på siden selv sier De at det drives Sikkerheten-Selv AS som er leverandør er alarmer osv...Ble meget usikker her nå.. Du kan jo ta kontakt med Sikkerheten-Selv AS og høre om de har noe relasjon til nettsiden Dunjakkershop.com.EDIT:Noen kjappe Google søk kom jeg over følgende: Er dunjakkershop.com en sikker nettside? Svindlet på dunjakkershop.com! Jeg har blitt lurt på dunjakkershop.com! Du får vurdere selv Endret 24. oktober 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Godt forsøk, men sikkert fake. Besøksadresse KUNDESERVICE:DUNJAKKER SHOPLurer du på noe vedr. dunjakker, eller har du kanskje noen gode ideer til hva vi bør blogge om. Da håper vi du tar kontakt med oss:) Ikke all copy & paste funker: For mer informasjon vedr. Solbrillers ber vi deg ta kontakt med oss på post(at)dunjakkershop . Og som sagt, svært tvilsomt Whoisoppslag. Endret 24. oktober 2013 av Mr D Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skal du ha en jakke vil jeg anbefalle deg å finne en skikkelig butikk, ikke helt ukjente butikker med elendige navn og alt for lav pris i forhold til andre vanlige butikker. Butikkene du har kommet med har lavere utsalgspris enn innkjøpsprisen hos vanlige butikker... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 For din egen skyld, jeg tok kontakt med Sikkerheten-Selv AS og fikk et svar: Hei ********Denne siden har ingenting med oss å gjøre. Dette er en kinesisk registrert nettside som har assosiert seg med flere norske bedrifter, deriblant oss. Vi gjør det vi kan for å stenge ned siden, men ettersom det er en utenlandsk side er det ikke så lett.Alle seriøse norske bedrifter bruker kun NO domener og ikke COM domener. Vær derfor alltid obs på dette.MvhSikkerheten-selv ASTlf. 64 00 94 54sikkerheten-selv.no - Hele Norges sikkerhetsbutikk! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Et veldig enkelt tips er også å se om VISA, MasterCard, Securesite osv-logoene er klikkbare eller ei. Denne siden er bare bøff. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Totalt urelevant, men jeg håper du er klar over hvor mye lidelse det går med for å lage disse jakkene? Gåsedunproduksjonen er helt barbarisk.... Lenke til kommentar
tonjeer Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hei folkens Er det noen der ute som har erfaringer med denne siden http://www.dunjakkershop.com/ ? Heisann. Jeg bestilte jakke der ifra den 22. oktober, og idag 1. november fikk jeg mail om at den var blitt sendt. Jeg har så og si terrorisert de med mailer, for de svarte ALDRI. Jakken ble sendt fra "city of guangzhou". Skal ha jakken i løpet av 7-14 dager, så venter spent. Også på hvordan jakken er! Kommer tilbake hit når jeg har mottatt den. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kjøpe dunjakke fra kina altså Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Heisann. Jeg bestilte jakke der ifra den 22. oktober, og idag 1. november fikk jeg mail om at den var blitt sendt. Jeg har så og si terrorisert de med mailer, for de svarte ALDRI. Jakken ble sendt fra "city of guangzhou". Skal ha jakken i løpet av 7-14 dager, så venter spent. Også på hvordan jakken er! Kommer tilbake hit når jeg har mottatt den. Mao har du fått deg en skikkelig falsknerjakke fra Kina. HUFF! Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Etter et kjapt søk på google så ser det ikke bra ut min venn. Ord som svindel og nettvett gikk igjen i nesten alle treffene Endret 1. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
idaindseth Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hei folkens Er det noen der ute som har erfaringer med denne siden http://www.dunjakkershop.com/ ? Jeg bestilte derfra selv 3/11-2013, og mottok jakken 19/11-2013. Jeg fikk ikke kontakt med de via mailadressen, da jeg kun fikk en "delivery failed" melding tilbake som fortalte meg at mailadressen ikke eksisterte. Jeg trodde rett og slett jeg var blitt lurt av nettsiden, og hadde i grunn forberedt med på å ha mistet pengene mine og i tillegg ikke motta noe produkt. Jeg ble derfor ganske så overrasket da jakken kom på døren tre uker etter bestillingsdato! Jeg tviler sterkt på at jakken er en originalvare. Jeg har sammenlignet litt med en som har den ekte jakken, og pelsen på min er ikke like myk, i tillegg til at på min jakke mangler det en knapp. Ellers ser jakken 100% ekte ut, og man kan ikke se at det er en kopi uten å studere nøye. Jeg føler meg allikevel lurt. Jeg ville aldri bestilt fra siden dersom jeg visste alt dette før jeg betalte - da ville jeg heller spart pengene mine og investert i en original jakke. Det skal allikevel sies at jakken fungerer flott som den skal, er varm, ser pen ut, og er en utrolig bra kopi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå