HEE Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Min kompis og jeg skal ha lan i helga.. i den forbinelse har han kjøpt seg ny hd gikk på expert og han kjøpte seg en 20 gig wd til utrolige 790 kr .. sykt. og han vill ikke levere den inn igjen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH *detter i bakken pga. mangel på oksygen* Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hehe, har generel erfaring med at expert er rimelig dyre på ting til data... for en stund tilbake trengte jeg noen flere CD-r plater så jeg stakk innom på expert (ved Oslo S) for å kjøpe der, når jeg så at prisen på en 10 pack med cd-er var over 150 kr forlot jeg butikken og stakk opp på komplett å kjøpte en 10 pakning til 30 kr Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Haha. Du har forklart for han at han får 80GBer til den prisen da eller skal du bare gå å flire av han for de neste 30 årene? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Min kompis og jeg skal ha lan i helga.. i den forbinelse har han kjøpt seg ny hd gikk på expert og han kjøpte seg en 20 gig wd til utrolige 790 kr .. sykt. og han vill ikke levere den inn igjen Poenget er at dette er ikke så ekstremt dyrt. 600 hadde nok vært en riktigere pris. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det er ikke så ille pris det egentlig. ingen produsenter som produserer 20 gb disker lengre så da stiger innkjøps prisene betraktelig. Jobber selv på Spaceworld hvor vi må ha kjørt 20 GB disker til samme prisen. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Haha. Du har forklart for han at han får 80GBer til den prisen da eller skal du bare gå å flire av han for de neste 30 årene? har forklart dette ja ! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Min kompis og jeg skal ha lan i helga.. i den forbinelse har han kjøpt seg ny hd gikk på expert og han kjøpte seg en 20 gig wd til utrolige 790 kr .. sykt. og han vill ikke levere den inn igjen Smak og behag, personlig ville jeg godt får en 80 gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg