Doc. Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har hatt litt problemer med comp'n min ref. annet innlegg "minnebrikker". Kjørte programmet smart doctor fra Asus (har Asus 8200 Gf3 ti200 kort) da får jeg denne meldinga: Your VGA card voltage 3.3 is out of safe bound, which means your motherboard doesn't supply with reliable 3.3 voltage. Please contact with your motherboard manufacture for further help. Hva betyr det her, er grønn på det her. doc. Lenke til kommentar
Doc. Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 22:38, Doc. skrev:Har hatt litt problemer med comp'n min ref. annet innlegg "minnebrikker".Kjørte programmet smart doctor fra Asus (har Asus 8200 Gf3 ti200 kort) da får jeg denne meldinga:Your VGA card voltage 3.3 is out of safe bound,which means your motherboard doesn't supply with reliable 3.3 voltage.Please contact with your motherboard manufacture for further help.Hva betyr det her, er grønn på det her.doc. Yoo, ingen som kan svare på det her.-? Lenke til kommentar
Ondys Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hello i luken! Enten er det hovedkortet ditt som ikke klarer å gi nok strøm/spenning, eller så er det Strømforsyningen i kassa de som er for liten. Det kan også være skjermkortet ditt det er noe galt med, men det er veldig usansynlig. Lykke til! :smile: Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Du sier ikke om den gir for mye eller for lite... Kan gjerne være innstillinger på HK for dette (RTFM!).. Good Luck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå