TraxX Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Når jeg spiller cs, er fps en min mindre enn med det gammlle gforce 2 32mb. den går helt ned til 30 fps og er veldig ustabil, med et slikt kort skal den jo holde seg stabilt på runt 100 med vertikal synk av som standard ?!Hjelp! hva er galt? plz svar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Si litt om resten av maskina di er du snill. Har du AA og AF påskrudd? Skru dette av i ati sitt controlpanel Husket du å avinstallere alle gamle drivere før du innstallerte det nye skjermkortet, og har du de nyeste driverne? Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 AMD athlon 1.6 ghz XP 1900 512 ddr ram Asus A7N266 VM-LAN Hva er AA og AF ? eg avinstalerte ikke den gamle driveren før eg sette i det nye, Det gamle var et intigrert Skjermkort Gforce2 32 mb Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 AA = Anti-aliasing, AF = Anisotropisk filtrering, begge gjør billedkvaliteten i 3d-spill høyre, på bekostning av hastighet. Så gå til kontrollpanelet, og slå disse to av. Kontrolpanel ----> skjerm ----> innstillinger ---> avansert ----> direct3d, og det samme på opengl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå