simba (= Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 :x Pc min slår seg av hvær gang jg skal starte et spill (dette ser på alle spill) og ikke bare på spill men når jg hører på musikk + noe annet oxo.. det er ikke psu den har jg skifta ut !!! men hva er gæli ? er cpu min ødlagt eller noe ? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg hadde samme problemet, men er redd jeg ikke har noen løsning... kanskje grafikkortet ditt går varmt? Selv kjøpte jeg ny prosessor og hovedkort Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 SKift topic... Maken til dårlig topic har jeg ikke sett på lenge. Det er nok CPU som blir for varm. Se etter om kjøler er rett satt på og ahr god kontakt med CPU. Ta f.eks kjøler av, putt på ny goop og sett kjøleren på igjen. Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 nei tror ikke det :-? noen andre som hvet hva det kan hvære ? sys ------ msi k7n2-delta (400mhz bus) hovedkort raiden 9000 128 ddr 1024 ddr (266) 80 gb 1800 amd athlon Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 la meg gi deg et godt tips. skift topic før en moderator ser det, så får du holde tråden åpen... Hvis ikke blir den stengt, og du får ikke svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har du testa rammen? Min ram var feilen da jeg gikk i konstant reboot. Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 når maskina slår seg av (ikke restarter) kan det ha noe med windows å gjøre ?? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Slike topics er ikke populære og blir stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg