Redaksjonen. Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 «Vonar dette vil redde ditt forhold til brura», var svaret på Simens lille klage til mobilselskapet Chess.Svarte på kundeklage med dikt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er for dårlig, han får ikke engang kompensasjon, bare det han har krav på. Da Coop Norge gjorde en feil fikk jeg beklagelse og 100kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren. Uten spørsmål Lenke til kommentar
Dundas Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 "100 kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren"? Det må være billig is, det da. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 "100 kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren"? Det må være billig is, det da. Sist jeg sjekket utgjør det 4-5 småis, evnt 40+ pinup. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er for dårlig, han får ikke engang kompensasjon, bare det han har krav på. Da Coop Norge gjorde en feil fikk jeg beklagelse og 100kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren. Uten spørsmål "Diktet jeg fikk var mer verdt enn de 100-kronene jeg fikk i avslag på neste faktura, men det skadet jo ikke det heller, sier en svært tilfreds mobilkunde." Han fikk 100 kroner i avslag på neste faktura som kompensasjon. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er for dårlig, han får ikke engang kompensasjon, bare det han har krav på. Da Coop Norge gjorde en feil fikk jeg beklagelse og 100kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren. Uten spørsmål "Diktet jeg fikk var mer verdt enn de 100-kronene jeg fikk i avslag på neste faktura, men det skadet jo ikke det heller, sier en svært tilfreds mobilkunde." Han fikk 100 kroner i avslag på neste faktura som kompensasjon. Men han betalte jo for to billetter, så da fikk han jo ikke kompensasjon. Han fikk bare det han hadde krav på. De måtte gitt ham 101 kr eller mer for at det skulle blitt noen form for kompensasjon! Lenke til kommentar
Norish Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 "100 kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren"? Det må være billig is, det da. Spørs jo hvor lenge som var igjen av sommeren, kunne jo ha vært siste dag av sommeren og da er hundrekroner til is relativt mye vil jeg si. 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hva gjør man ikke for litt oppmerksomhet... og da er det ikke chess jeg sikter til. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Espp Skrevet 24. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er for dårlig, han får ikke engang kompensasjon, bare det han har krav på. Da Coop Norge gjorde en feil fikk jeg beklagelse og 100kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren. Uten spørsmål Han hadde ikke krav på noe som helst, de ga han hundre kroner tilbake uten grunn - annet enn å vise god service og være hyggelig mot en av kundene deres. 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Artig! Utrolig gøy når det er kundeservice som er så gode! Endret 24. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hva gjør man ikke for litt oppmerksomhet... og da er det ikke chess jeg sikter til. Hva gjør man ikke for å være litt idiot... og da er det ikke noen av de som har med artikkelen å gjøre jeg sikter til. 5 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Han har da ikke rett på noe som helst, for det står med liten skrift at det er begrenset antall. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Jeg sa jeg skulle betale, men det kom ikke på tale. Hva i all verden er dette for slags elendig "rim"? Chess burde bare ha sagt at kunden heretter var uønsket hos dem. Endret 24. oktober 2013 av Vice Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Han har da ikke rett på noe som helst, for det står med liten skrift at det er begrenset antall. Begrenset informasjon om begrenset antall kan f**n meg begrenses, maken til lureri vi skal utsettes for. Da jeg bestilte chess-abonnementet mitt, handlet jeg i god tro om at jeg faktisk ville kunne få gå to for en på kino, men i praksis virker det ikke, fordi jeg får aldri kode selv om jeg spør om det tidlig på tirsdags morgen! Endret 24. oktober 2013 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hva i all verden er dette for slags elendig "rim"? Chess burde bare ha sagt at kunden heretter var uønsket hos dem. Heldigvis er ikke Chess sin kundeservice like humørløs som deg 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Heldigvis er ikke Chess sin kundeservice like humørløs som deg Som perfeksjonist godtar man ikke 80% humor. 100% eller forsvinn Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Begrenset informasjon om begrenset antall kan f**n meg begrenses, maken til lureri vi skal utsettes for. Da jeg bestilte chess-abonnementet mitt, handlet jeg i god tro om at jeg faktisk ville kunne få gå to for en på kino, men i praksis virker det ikke, fordi jeg får aldri kode selv om jeg spør om det tidlig på tirsdags morgen! Jeg bruker å bestille kode på flere dager før. Det er bare å være tidlig ute. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 "Vi vil ikkje ha samlivsbrot på vår kappe, og at du sjølv din løk må nappe." (rofl) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg