Cuneax Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Amerikanske DARPA utlover stor belønning til den som kan lage et sikkert system.Flink til å programmere? Tjen 12 millioner kroner Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det amerikanske forsvarsdepartementet, også kjent som Pentagon.. De er kjent som DoD, Pentagon er en bygning. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så, lommerusk i forhold til hva programmet er verdt. 5 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Så, lommerusk i forhold til hva programmet er verdt. Sant. Klarer man å produsere noe slikt kan man selge det for et par dollar mer på markedet for å si det slik. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Så, lommerusk i forhold til hva programmet er verdt.Sant. Klarer man å produsere noe slikt kan man selge det for et par dollar mer på markedet for å si det slik. Viss jeg var istand til å programmere noe slikt, ville jeg heller solgt det utenom konkurransen til det amerikanske forsvarsdepartementet, pluss andre interesserte parter, skal ikke se bort ifra at man kunne nærmet seg milliardærstatus da gitt, ihvertfall 100+ mill. Endret 25. oktober 2013 av Malmern Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 "Flink til å programmere?" - Ja, det er jeg. "Tjen 12 millioner kroner." - Ok, ikke så flink da. Helt åpenbart at en slik løsning er verdt mye mer enn de 12 mill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg