1245112654122755325882462 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Sånn folk flest finner utav ting, spørr dem Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Forresten, stevia, står det noe i kontrakten om hva konsekvensen er om du laster ned noe ulovlig? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Forresten, stevia, står det noe i kontrakten om hva konsekvensen er om du laster ned noe ulovlig? Utleier Vil vel mest sannsynlig anmelde det Lenke til kommentar
stevia Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Forresten, stevia, står det noe i kontrakten om hva konsekvensen er om du laster ned noe ulovlig? Det står ikke noe om det nei. Står kun at det ikke er lov. Konsekvensen er vel utkastelse etter man har fått advarsel Lenke til kommentar
stevia Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Utleier Vil vel mest sannsynlig anmelde det Jeg tror ikke hun bryr seg om sånt, og spesielt politiet vil jo ikke bry seg om sånne ting heller. Jeg tror nedlasting også er streaming av filmer f.eks (selv om jeg kan bruke litt youtube) fordi det tar opp nettet. Så grunnen til at det ikke er lov er ikke at det ikke er lovlig i Norge, men at det tar opp nettet og det blir tregere for andre. Men dette er ikke noe problem, da kjæresten min kan ordne filmer og serier som han kan ta med på minnepinne til meg Lenke til kommentar
stevia Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Sånn folk flest finner utav ting, spørr dem Jeg har aldri møtt han som fikser dette med internettet, og hun som leier ut har ikke peiling på det. Dessuten så vil jeg ikke tro man innrømmer at man sjekker logg sånn uten videre da det ikke er lovlig. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 For å være helt ærlig - så tror jeg at det er mer skremmeslespropaganda enn det er virkelighet, jeg tror egentlig ikke dem gidder å gå igjennom datatrafikken for å se på hverken trafikken eller hvorvidt ting blir lastet ned, husk at det er mye på nettet som er lovelig å laste ned også. Det dem mest sannsynlig frykter viss dere deler linje er at nettet skal bli treigt, noe som egentlig virker som en rimelig ting. Politiet skriver ut en bot og kan ta beslag i pc-utstyr, dem gjør det overraskende ofte, med tanke på at nedlastning etter ting som Netflix og lignende tjenester ble lansert har stupt er det forholdsvis liten aktivitet på den froten (meg bekjent i vertfall) Jeg ville nok ikke bekymret meg for at dem overvåker loggen, det har jo blitt postet flere forslag på hvordan du kan 'gjemme deg' men jeg er ikke datakyndig nok til å vite hvorvidt det å logge enkel nettrafikk henger sammen med det å lese leserlogg, men generell overvåkning er ikke lov i mellom privatpersoner.. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Betaler du noe for nettilgang? Er utleier nettleverandør, eller bare videreselger utleier sitt eget abonnement? Det siste er sannsynligvis i strid med kontrakten med ISPen. Om dette er noe utleier bidrar med som en gratis service, er det selvsagt frivillig fra din side å benytte deg av tilbudet. Tegn ditt eget abonnement, så er det bare et antall "storebrødre" omkring i verden som ser hva du driver med... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Må si meg litt enig, kjøp ditt eget nett, da har ikke huseier noe med hva du benytter det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå